Varulv [WY25] Runda 2

BB7! BB7! De e du! Sia nu!
Jag tror att jag redan skrev i början av rundan hur jag tror att Sidd tänkt och landade då i Vimes och Anthrox.
Min läsning av Anthrox är ju grön så jag hade nog siat dig och Vimes efter R1. Du var all over the place och det kanske är grönande i vissas ögon men dör hade jag nog velat ha färg.
Vimes är en spelare jag alltid vill ha färg på så han hade blivit nr2.

(ärligt hade jag potentiellt vaskat ett på Impetigo)

Jag tror att jag redan skrev i början av rundan hur jag tror att Sidd tänkt och landade då i Vimes och Anthrox.
Min läsning av Anthrox är ju grön så jag hade nog siat dig och Vimes efter R1. Du var all over the place och det kanske är grönande i vissas ögon men dör hade jag nog velat ha färg.
Vimes är en spelare jag alltid vill ha färg på så han hade blivit nr2.

(ärligt hade jag potentiellt vaskat ett på Impetigo)
ehh ok Vimes tack för den Judaskyssen

@Sidd snajpar du ut andra siandet i slutet på rundan, ifall mot all förmodan Stradh var väktaren och du blir mördad inatt?

Godafton! Läst ikapp men kanske inte vartenda ord.

Visst är det så att SiarSidd edovisat bara ett av sina två sianden (Vimes)? Helt rätt att du håller informationsövertaget och låter oss andra bluddra på och androiderna förhoppningsvis försäga sig. Och vi kan ju i alla fall bara rösta ut en spelare per runda så helt rätt att du sparar.

Jag önskar att du nu synar följande spelare som enligt mig inte har grönat sig:
@Anthrox
@Basenanji
@BiobunkerVII
@Sysp
@Big Mama

(Ja, jag slant inte när jag tog med mig själv. Jag är bara grön för mig men inte för er, det förstår jag. Vill gärna bli synad).

Väktaren fortsätter att skydda SiarSidd så klart. Bara en liten påminnelse så hen inte "Gör en Octa" (somnar).

Motivering till att övriga inte behöver synas:
@Khan (Incognitoinställningen)
@Sidd (Siare)
@Brynolf (Förste eldkastarägare)
@Octagonal (röstade ut Hägern + den som mest högljutt stöttade Sidd i R1)
@Sömniga Isaac (röstade ut Hägern + röstade på Vimes innan siaren bekräftat hans rödhet)
@RasmusL (röstade ut Hägern + röstade på Vimes innan siaren bekräftat hans rödhet)

Känner mig för första gången helt lugn i att byn kommer vinna. Leve resenärerna!

Varför nattmördades Stratten? Vem hade skäl att ta bort honom?

Förlåt om det redan diskuterats. Antrox, har du hittat något kring detta?

Varför nattmördades Stratten? Vem hade skäl att ta bort honom?

Förlåt om det redan diskuterats. Antrox, har du hittat något kring detta?
Jag har fruktlöst letat efter någon sorts signal från honom om att han skulle vara väktaren, för det är typ det enda jag kan komma på. Det ger väl lite småsignaler på något håll om att jag skulle vara rödare pga det, eftersom Stratten misstänkte mig en del, men det är ju ingenting att mörda någon för egentligen.

jag skiter i det här, jag kan inte delta mycket imorgon pga jobb men känner nog ändå att måttet är rågat.
Rasmus beter sig som en röv och man får ändå inget svar när man försöker spela med och svara på frågor.
Vimes går in och ändrar i citat men det verkar vara ok
jag är android
ja jag ändrade citatet ovan

jag skiter i det här, jag kan inte delta mycket imorgon pga jobb men känner nog ändå att måttet är rågat.
Rasmus beter sig som en röv och man får ändå inget svar när man försöker spela med och svara på frågor.

Chilla Bb7 å andas djupt å lugnt😇

Bus👹Vimes åker nu så det är väl bara att bjuda på lite rum för bruzzorkester och om du tycker @RasmusL är för busig så mata inte det lilla trollet.
Bolla ideer och frågor med de 10 andra lirarna👍

Jag har överlevt en extra runda genom att som ulv paint-ändra ett skärmklipp av någons onlinestatus. Jag tycker nog att en liten felcitering är ganska oskyldig ^_^

Back