WRNU:s officiella Polytopia-liga

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Hur går det i Wood Leauge?
Just nu leder jag före min sock puppet-brorsa, Paalistic och sist Jessica Rotmark.

Hur blir det med kvalet till silverligan? Eller börjar vi om från scratch?
:)
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Jag är med! Bronsligamästaren känner vittring på plats bland silvereliten!

Sedan en annan grej:

I partiet The Bay of Gods vet jag inte vad som hände, men gjorde följande drag:

Farming (2),Pop gick upp till tre, valde explorer, fick se typ hela kartan plus fick massa tech, HADE HELT PLÖTSLIGT 15 STJÄRNOR!? WTF?

Tack för att ni som gjort Polytopia fattar att Zebasi är coolast, men ärligt talat kom jag åt en bugg?

Lärdomen blir i alla fall att verkligen välja Explorer istf workshop på små kartor!

/Basenanji, ser vad ni gör.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Jag är med! Bronsligamästaren känner vittring på plats bland silvereliten!

Sedan en annan grej:

I partiet The Bay of Gods vet jag inte vad som hände, men gjorde följande drag:

Farming (2),Pop gick upp till tre, valde explorer, fick se typ hela kartan plus fick massa tech, HADE HELT PLÖTSLIGT 15 STJÄRNOR!? WTF?

Tack för att ni som gjort Polytopia fattar att Zebasi är coolast, men ärligt talat kom jag åt en bugg?

Lärdomen blir i alla fall att verkligen välja Explorer istf workshop på små kartor!

/Basenanji, ser vad ni gör.
Kan det vara att du kom i kontakt med alla andra direkt och därmed finns tech/resurser för first contact?
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,440
Location
Köping
Kan det vara att du kom i kontakt med alla andra direkt och därmed finns tech/resurser för first contact?
Borde vara så. Jag fick cash av mina grannar men att skicka en explorer över kartan hade ju varit smart.

En annan sak jag lärde mig idag: Den där schamanen Cymanti har, den har 1 defense. Den dör inte av en smäll för det.
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
970
Jag är på för s2! Den här gången ska jag undvika misstag (famous last words)!
 
Top