Nekromanti Wrnu-magickort! [flippat]

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Well, here goes, jag slängde ihop dem lite snabbt.







Sedan, för att visa hur mysiga och nybörjarvänliga vi är på vårat forum har jag ett kort på Robban! (okej, han tjatade lite också)



Mogz som vill passa på att lägga till att rarity-symboler blev lite slumpartade. Jag menar inte något särskilt med att ge vissa guld, andra silver, några svart, osv. Det bara blev så, jag tänkte inte på det. Hade jag varit smart skulle jag ha gett nybörjarna guld (de är sällsynta på forumet) och eliterna svart (de är väldigt vanliga).
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Jag älskar dig...

...för du är ju ingen female creature så jag får ingen ångest. :gremsmile:

Hur som helst, klockrena!
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Här är en till.. Kanske inte lika flippad som de andra, men den är gammal, så.. öh.. på den tiden var vi mer anspråkslösa. :gremsmile:

 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Får inte jag vara med på kort också? :gremfrown:

/Seinet Wintermute - Sitter och softar till lite Dire Straits...
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,974
Location
Linköping
Brilliant

Fantastiskt vackert och kul, och hade jag fattat alla siffror och pryttlar så hade det säkert varit ännu roligare.

Har spelat magic en gång, för typ 8 år sedan, och kommer ihåg nåt om att man hade landkort som gav energi till korten eller nåt sånt. :gremcrazy:
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Hmm, kom att tänka på en annan rolig sak nu när jag tog min sista klunk cola för kvällen. Varför inte någon form av test för att generera ett magickort av en...

Man har massa karraktärsfrågor och sedan sätter man upp lite regler för hur många mana "man" skall kosta och vilken typ ifall man är si och så. Sedan kan man ju ha andra regler för att se vilka egenskaper man skall få.

/Seinet Wintermute - Skulle nog vara en blandfärg mellan svart och vitt (kanske lite grönt också).
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Låter avancerat men kul.

Flåt att jag inte gjorde ett kort på dig också, men let's be realistic: jag kunde väl inte ha gjort över 4000 magickort, precis? :gremsmile:

Iaf får gärna någon annan försöka komplettera samlingen.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Du ansträngde dig verkligen för att hitta den sämsta bilden av mig bland mina avatarer?

Bortsett från det så är det helt lysande. Skrattade mycket när jag läste dem.
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Du ansträngde dig verkligen för att hitta den sämsta bilden av mig bland mina avatarer?

Du ser ju nästan ut som en robot på den... :gremwink:

Dessutom var det den enda närbild jag kunde hitta när jag hafsade igenom det lite snabbt. Om du har en bättre kan vi ju byta.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Bolotin the Destroyer

Du borde göra några fler kort och stoppa in dem i julkalendern, din gös. Du inser väl för övrigt att alla som läser ditt inlägg också kommer att vilja få ett eget kort? :gremsmile:
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Re: Bolotin the Destroyer

"Du borde göra några fler kort och stoppa in dem i julkalendern, din gös."

Men...men, Magic kan man ju inte ha i kalendern... Det luktar ju... :gremwink: Nää, men det hade varit en schysst idé även om jag inte tror att du kommer behöva sakna korten i kalendern.

"Du inser väl för övrigt att alla som läser ditt inlägg också kommer att vilja få ett eget kort? :gremsmile:"

Äsch, alla viktiga har ju fått (Det vill säga jag... :gremgrin:)... Nae, nu skojade jag igen. *slå på fingrarna*
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Ska jag göra fler?

Kanske är en bra idé, vi får se om jag känner lite mer för det vid ett senare tillfälle. Då ska walium ha Tapirback riding, Dimfrost Flying (Zeppelinare ni vet), Zaphod Eyelash counters, Storuggla...

Ja, vad ska Storuggla ha, egentligen?

Mog gör kanske några fler till kvällen, då.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Re: Ska jag göra fler?

Ja, vad ska Storuggla ha, egentligen?
Ugglan som hoar i natten, nattens väktare som smyger omkring i mörkret med batongen i handen (hm, det där lät lite fel). Mörkersyn, flygförmåga, kan förvirra motståndaren?
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Du ser ju nästan ut som en robot på den...
Det beror på att jag var trött, det var hundra grader varmt, satt i en soffa och knappade på en bärbar dator som stod på ett soffbord som var lägre än soffan och hade ont i ryggen.

Dessutom var det den enda närbild jag kunde hitta när jag hafsade igenom det lite snabbt. Om du har en bättre kan vi ju byta.
Tja, den bifogade har ett så underbart frireligiöst jesus-ljus att man inte kan låta bli att gilla dem. Det roliga är att den är inte ett dugg efterbehandlad (bortsett från att den är beskuren och förminskad), bilden blev sådan.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Nej, så fel!

Troberg ska naturligtvis se ond och elak ut. Inte som en smilande frikyrkopastor. :gremelak:
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,586
Re: Nej, så fel!

Troberg ska naturligtvis se ond och elak ut. Inte som en smilande frikyrkopastor.
Vad är det för fel på ett falskt leende?
 
Top