Nekromanti Wrnu & Firefox.

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Tjo!
En liten fråga här, sitter här hemma på päronens data.. Använder FF på datan deras & wrnu totalvägrarar funka i FF, hoppar då över till IE där Wrnu funkar hur bra som hellst. Vad är problemet, varför funkar inte wrnu i FF?
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,296
Location
Örebro
Fungerar utmärkt med Firefox för mig. Känns märkligt för folk brukar ju klaga mest på att det inte fungerar i IE. Vilken version av FF kör du?
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Johan K said:
Tjo!
En liten fråga här, sitter här hemma på päronens data.. Använder FF på datan deras & wrnu totalvägrarar funka i FF, hoppar då över till IE där Wrnu funkar hur bra som hellst. Vad är problemet, varför funkar inte wrnu i FF?
Underligt. Jag har kört FF i alla år, det har aldrig varit några problem.

Tråkigt nog kan jag annars ingenting om webdesign, kodspråk osv så att jag vet vad sidan kräver men du kan ju alltid kika efter under sökfältet och se om det kommer fram en varning/upplysning om att en insticksmodul saknas och därmed behöver installeras. Annars hade jag testat att rensa all historik och kikat på om det åtgärdar saken. I annat fall kan man ju testa att uppgradera sitt Firefox eller för den delen installera om hela skiten. Något av följande saker bör lösa saken, tycker man - från en amatör till en annan.

Kan du förövrigt definiera det här att "inte fungera". Är sidan helt död, får du meddelande om att webplatsen inte kan nås precis som om den vore nere, eller är sidan fucked up, saknas det saker? Osv.

P. S. Kolla version, uppdatera osv gör du enklast (mig veterligen) genom att klicka på Hjälp i menyn. Klicka sedan på Om Firefox. ... Eller liknande; jag sitter i senaste versionen nu så jag är inte 100% på äldre versioner. D. S.
 

Petter42

Swordsman
Joined
10 Jun 2009
Messages
635
Location
På väg ut ur den bokstavliga garderoben.
Till att börja med kan jag ju påpeka att som det ser ut nu så halkar mozilla efter på några fronter och om det inte bättrar sig snart kan det vara en bra idé att byta webläsare (inga spikar i kistan än dock).

I övrigt kan jag ju hålla med Solvebring:
Ta bort historik (I synnerhet kakor).
Uppdatera till senaste versionen om du inte har det.
Prova att installera om Firefox.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Tackar för hjälpen!

Skall ta & se ifall jag löser det, med de tipps ni givit mig.

Hatten av för hjälpen!
/ Johan K
 
Top