Nekromanti Wraith Material?

vinterdraken

Veteran
Joined
26 Oct 2001
Messages
90
Location
Arvika, Värmland
Jag har nyligen fått något av en passion för wraith ( om ni förstår skämtet så hör ni verkligen hemma här.. :gremsmirk: )
Och jag undrar om det är någon som känner till lite hemsidor eller så där man kan få tag på bra material. Har endast grundboken plus lite material om legionerna som jag fick från nätet, ska köpa lite böcker nästa månad tänkte jag men det finns inte direkt något större urval pg.av att spelet inte trycks längre. Någon som kan hjälpa till?
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
Oj, vart köper man källböcker och regelböcker här i Sverige?
Har aldrig sett det faktiskt.

Om man vill bli rik någon gång skall man samla på sig så många Wraith-böcker som det bara går och sedan glida in på White Wolfs Wraith-forum och annonsera om det - Man får svinigt mycket peningar :gremlaugh:

/Alexander Gyhlesten
 

vinterdraken

Veteran
Joined
26 Oct 2001
Messages
90
Location
Arvika, Värmland
Man kan köpa en del på sf bokhandeln och ibland på ställen som hobbyspel.
Sen så brukar traditon och såna butiker ha tokyo inne och det är igentligen en wraith bok har jag för mig.
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
Man kan köpa en del på sf bokhandeln och ibland på ställen som hobbyspel

Aha...Det är där jag sett det förut med andra ord. Coolt.

Sen så brukar traditon och såna butiker ha tokyo inne och det är igentligen en wraith bok har jag för mig

Är inte det en WoD bok?

/Alexander Gyhlesten
 

Selly

Level 5 Laser Lotus
Joined
10 Apr 2001
Messages
1,450
Location
Stockholm
"Är inte det en WoD bok?"

"A World of Darkness sourcebook for Wraith: the Oblivion" enligt framsidan, och det stämmer väl...sådär. En bättre beskrivning vore kanske "A World of Darkness sourcebook for a whole bunch of our games, but mostly for Wraith: the Oblivion"... Fast det lät väl inte riktigt lika slagkraftigt, antar jag. :gremwink:
 
Top