Nekromanti WoW på andra servrar

antorax

Swordsman
Joined
11 Aug 2003
Messages
568
Tja.. Iom att Disciples of Shagul inte gick så bra, och jag ändå är sugen på att lira lite wow med forumiter så tänkte jag kolla vart ni spelar.

Jag kör främst på Frostmane (pvp) som alliance. epic restodruid
och på shattered hand (pvp) som horde. på-väg-att-bli-epic warlock
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Tja … jag spelar fortfarande på Steamwheedle Cartel (Horde), tillsammans med en handfull andra.
 

PimPim

Veteran
Joined
1 Feb 2003
Messages
120
Location
Halmstad
Silvermoon, när jag orkar logga in.
Har tröttnat lite efter 3 år som hardcore raidare.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Disciples of Shagul är inte dött, det har bara blivit vilande hos en del. Dock har det nu på senare dagar varit mer och mer aktivitet.

Ju fler aktiva vi är desto mer lockar det de andra att komma tillbaks (tror jag i alla fall).
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Min main befinner sig på Argent Dawn (hordesidan givetvis) och jag raidar 3-5 kvällar i veckan. Måttligt med tid att ägna åt forumets gille alltså, tyvärr. Onsdagsgruppen krockar bara delvis med schemat, vi kör VoA25 och Obsidian Sanctum 25 på onsdagar vilka går rätt fort. Får se om jag tittar in någon gång igen, just nu känner jag bara avsmak inför att levla Togtok eller Prudense...
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Min dator har kraschat och går inte att spela på, men när jag har råd att köpa en ny så kommer jag förmodligen ge Wow en återtitt. Då är det dels mina Shagul-karaktärer som gäller, dels min gamla gamla favvoorch på Argent Dawn.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Vårt gille behöver ranged DPS, så är det en warlock, mage eller elementalshaman ska jag hooka dig en invite. :gremwink:
 
Joined
29 Nov 2001
Messages
1,337
Location
Göteborg
Oj oj, inte varit inne på wrnu på hur länge som helst.

Ilje flyttades över till Argent Dawn för ett antal månader sen, tror jag glömde förvarna, och nuförtiden spelar jag en Death Knight på samma server.
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Jag har lyckats få till det rätt bra med att köra onsdagsgruppen på onsdagar och sedan ha hittat ett numer raiding gille som kör 3 raiddagar i veckan på en annan server.
Det är lite till det jag tänkte hinta om.
Vi är ganska nya och söker folk :) så har ni en alliance gubbe nära / eller 80 och känner för att raida minst 2 av de 3 dagarna vi raidar per vecka, ta gärna en flukt på:
http://lae.wowstead.com/forums/4
 

Erik_N

Warrior
Joined
21 May 2005
Messages
309
Location
Stockholm
Jag har en lvl 70 alliance shadow priest på Bronze Dragonflight, men eftersom jag varit borta i flera år från WoW så har jag inget guild, så jag skulle kunna tänka mig att flytta till en annan server om det finns en bra aktiv grupp någonstans som ni kan rekommendera.
 
Top