Nekromanti Will paint for beer.

Gaxar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
238
Location
Göteborg
Hej!

Axel heter jag, har illustrerat bl.a. skräckrollspelet Splatter och en hel del i webzinet Drakens Tand. Nu måste jag ha lite extrapengar under sommaren samtidigt som jag smidigt undviker att jobba och förstör min framtid genom att leva på mina besparingar. Kort sagt, jag letar efter små frilansjobb. Kika på www.animus.tk för lite hintar om vad jag kan göra. Jag anpassar givetvis min stil beroende på projektet i fråga. Hur som helst, hör av dig om du vill ha den där lilla extra touchen som ett par snygga bilder kan ge! =]

Tack!

- Axel
www.animus.tk
 

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,309
Location
Enköping
Regga dig och posta på amerikanska siter som rpg.net också om du vill tjäna pengar, jag har en känsla av att amerikanska bolag pröjsar lite mer än svenska.
 

smaffy

Hero
Joined
24 Jun 2000
Messages
950
får man lov att rippa dina bilder?

du skulle inte bli arg ifall jag stal dedär målningarna som du redan ritat, eller?

skulle du bli det så snor jag dem ändå, ha! (rollspelet jag skriver är i typen html, så jag kan rippa hur jag vill.. men det känns snällare att fråga först)
 

Gaxar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
238
Location
Göteborg
Knappast.

Att använda bilder utan upphovsmannens tillåtelse är olagligt, vare sig du skriver i "typen html" eller inte. Jag stämmer skiten ur dig ifall du försöker.
 

Erufailon

Swordsman
Joined
20 Jul 2001
Messages
497
Location
Göteborg
håller med!...

bläääää för alla där ute som använder bilder utan lov/images/icons/mad.gif, ni vet inte hur mycket möda det är att göra en bild... egna experiences
 
Top