Nekromanti Widundret

Widundret

Veteran
Joined
3 Mar 2014
Messages
22
Hej!

Har smugit runt och tjuvkikat litegrann på detta forumet i ett par års tid utan att ha skrivit särskilt många inlägg själv. Tänkte att det skulle bli ändring på det nu, så därför passar jag på att hälsa här och säga att jag existerar!

Så, jag är en trevlig hallänning, nyligen uppflyttad till Stockholm där jag jobbar som skådespelare. Är 20 + några år och har varit intresserad av rollspel (och många andra former av analoga och digitala spel) i större delen av mitt liv. Trodde faktiskt det intresset skulle ebba ut när man blev äldre, men det tycks bara bli värre för varje år som går. Började spela Drakar och Demoner och Mutant när det begav sig i kompisars källare. Vi åt en hel del chips och och lyckades nästan aldrig spela klart äventyr vill jag minnas. Nu för tiden spelleder jag oftast, helst Apocalypse World, Mouse Guard, Fiasco, The One Ring eller obskyra små indiespel. Har en ganska fet samling brädspel också, fler än vad jag hinner spela igenom.

Så, nu vet ni det. Har varit ganska svältfödd på rollspel sedan jag flyttade till Stockholm, så hojta till om ni skulle ha en plats för en spelare eller spelledare!

Tänkte även kolla om det gick att dra ihop ett gäng att spela Fiasco med i Stockholmstrakten till helgen. Gjorde en tråd om det i evenemangsdelen. Kika där om det låter intressant!
?
/W
 
Top