Nekromanti Who the fuck is my dnd character?

God45

#PrayersForBahakan
http://whothefuckismydndcharacter.com/

Easy-going Dragonborn Barbarian from a slave owning city who finds it impossible to speak to girls

Lazy Human Wizard from a super religious upbringing who is really (I MEAN REALLY) afraid of the dark

Impetuous Dragonborn Fighter from a ruined city who is afriad the rest of the party will kill them if they try to leave

Stavfel är en feature snarare än en bug, antar jag?

PHILOSOPHICAL HALF-ORC FIGHTER FROM A HIGH-CLASS BROTHEL WHO STUDIED INTERIOR DUNGEON DESIGN
????

tull;n62300 said:
PHILOSOPHICAL HALF-ORC FIGHTER FROM A HIGH-CLASS BROTHEL WHO STUDIED INTERIOR DUNGEON DESIGN
????

Oj, det är ju en rätt invecklad disciplin - att matcha gardiner och spikfällor kan inte vara det lättaste.

Då får väl jag presentera Brandenburg Toodlesnoot som är en confident Elf Druid from a carnival freak show who mistrusts anyone smaller. Känns ju faktiskt helt klockrent!

Bodybuild Battleship var namnet, och jag är en:
Pretty chill half-orc monk from the city post office who is secretly fond of embroidery

tull;n62300 said:
????
Jag tänker direkt på Brothel of Slaking Intellectual Lusts från Planescape: Torment (osäker på om den finns beskriven i pappersversionen eller bara finns i datorspelet). Det är ett ställe där man kan betala en vacker dam för att ha en stimulerande konversation om diverse filosofiska saker med henne.

Back