Nekromanti Western IV försenat

Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Western blir tyvärr försenat. Det beror inte på Ensamma Vargen, utan på att en nära anhörig är allvarligt sjuk (i lungcancer) sedan augusti och att vår tid inte räckt så långt som planerat. Arbetet går dock stadigt framåt, men omständigheterna gör att vi inte kommer att kunna släppa spelet förrän i mars, vilket gör oss mer ledsna än vi kan säga. Samtidigt vill vi inte slarva igenom slutputsen på ett spel som vi arbetet så länge med. Vi hoppas därför på ytterligare lite längre tålamod från er sida.

/Anders & Tove
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,338
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Tråkigt att höra, men har full förståelse. Önskar och hoppas att allt blir bra med er vän som är sjuk.
Hur mycket jag än ser fram mot Western så finns det viktigare saker i livet.

Ser fram och längtar efter western men tycker att ni definitivt skall fokusera på det som är viktigare först.

Med vänlig hälsning, Minimoni
 

Karl Franz_UBBT

Veteran
Joined
25 Jul 2013
Messages
6
Location
Stockholm
Visserligen är rollspel viktigt, men inte viktigast.
Jag beklagar er jobbiga höst och önskar att allt går så bra som möjligt.

Och så ser jag fram emot mars!
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,568
Location
Fallen Umber
Ni gör ett beundransvärt arbete med Fenix som alltid kommer ut i tid, trots allt ni drabbas av. Klart att ni ska prioritera viktigare saker när det går, och Western är inte hela världen. Ta hand om er.
 

KnightVision

Veteran
Joined
19 Nov 2001
Messages
140
Location
Uppsala
Western IV är värt att vänta på. Hoppas att allt ordnar upp sig och att ni själva inte jobbar er in i väggen. Ni har stöd av oss alla härinne!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Det finns saker i livet som är viktigare än allt annat här i livet. Jag hoppas verkligen att saker & ting till blir till det bättre.
Western IV ser jag att spela & testa när det kommer, oavsett om det är i mars eller senare.
 
Top