Nekromanti Western i tryck

Drey

Veteran
Joined
31 Aug 2012
Messages
122
Enligt mailet vi fick av Tove och Anders så borde Western gå i tryck nästa vecka, hur peppar är man inte på det här!

Har laddat Med äventyren från gothcon och väntar bara på att folk i spelgruppen skall komma hem från semestern!
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Än bättre: De skrev att de räknar med att tryckpressarna drar igång nästa vecka och eftersom mailet ju skickades ut förra veckan så är vi inne i den veckan nu! Tryck denna vecka! :D

Peppen är enorm såklart! Vi är mitt uppe i Mutant: Genlab Alfa men det lär bli en avstickare för något Gothcon-äventyr, intro äventyret (eller kanske det utlovade "En ömfoting steg av tåget"!)
 

PalMer

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
280
Location
Halland
Fin, fint! Då kan vi också se framemot den Grundbok Regel pdf som skulle skickas ut så snart boken gått till tryck!
Det är himla smidigt att ha den fullständiga boken som pdf när man skall söka på ord och slå upp saker.
PalMer - hoppas på både hårdvara och mjukvara inom kort
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Gillbring:ar! Kan man få en kort uppdatering på om tryckpressarna går varma? Står inte ut med ovetskapen! :)
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
5,993
Location
Ett häxkräl
Nyhet ligger på deras hemsida, upplagd den 15:e: http://rollspel.com/western/we4.html

"[FONT=Geneva, Arial, Helvetica, san-serif]Nu har det äntligen blivit dags! Det ser ut som om våra distributionsproblem håller på att lösa sig och vi räknar med att tryckpressarna för Westerns inlaga drar igång inom kort. Äntligen är det dags att ta steget från välmatade pdf-filer till tryckta böcker. [/FONT][...] [FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]räkna med att vi hörs snart igen. Har du redan beställt Western IV vill vi rikta ännu en uppmaning – snälla meddela oss om du har bytt adress sedan du beställde, för nu är det dags. Nu går vi från ord till handling! [/FONT] [FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]Don't be a stranger, [/FONT]
[FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]Tove & Anders"[/FONT]
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Skarpskytten;n111544 said:
Nyhet ligger på deras hemsida, upplagd den 15:e: http://rollspel.com/western/we4.html

"[FONT=Geneva, Arial, Helvetica, san-serif]Nu har det äntligen blivit dags! Det ser ut som om våra distributionsproblem håller på att lösa sig och vi räknar med att tryckpressarna för Westerns inlaga drar igång inom kort. Äntligen är det dags att ta steget från välmatade pdf-filer till tryckta böcker. [/FONT][...] [FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]räkna med att vi hörs snart igen. Har du redan beställt Western IV vill vi rikta ännu en uppmaning – snälla meddela oss om du har bytt adress sedan du beställde, för nu är det dags. Nu går vi från ord till handling! [/FONT] [FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]Don't be a stranger, [/FONT]
[FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]Tove & Anders"[/FONT]
Gamla nyheter ju, från den 4:e ! ;)
Besöker självklart rollspel.com + rollspel.nu + sfbok.se (minst) en gång om dagen för att se om något uppdaterats kring datum!

Jag förstår såklart att det är nära nu och att chansen är stor att tryckpressarna redan gått varma sedan förra veckan, just därför vore det extra exhalterande med en uppdatering när startskottet för tryck gått! :)
 

Drey

Veteran
Joined
31 Aug 2012
Messages
122
Har inte heller hört något sen senaste mailet. Dock verkar det som om man fortfarande kan få ömfotingen om man förbeställer.
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Drey;n112274 said:
Har inte heller hört något sen senaste mailet. Dock verkar det som om man fortfarande kan få ömfotingen om man förbeställer.
Läste igen på rollspel.com och texten kring detta inger faktiskt lite hopp om att tryck är igång (våra efterlängtade böcker kanske till och med befinner sig i en container på väg till Sverige?)

"[...] Vi har en liten överupplaga kvar av äventyret, så det är först till kvarn som gäller [...]"

Överupplaga får man väl när man tryckt? Kanske kan det räknas om man beställt en överupplaga iofs....

Väntan är olidlig nu! haha :)
 

Jimmy

The One Ringkvist
Joined
23 Jul 2000
Messages
640
Location
.
(Här skulle det varit en rolig .gif men det funkade så dåligt så jag raderade, skratta för er själva på er sida skärmen.)
 

Drey

Veteran
Joined
31 Aug 2012
Messages
122
Rollspel.com fungerar inte för mig. Hur ser det ut för er?

Skulle vara skönt med en uppdatering då det nu nästan är olidligt, kliar i fingrarna något förbannat efter att få läsa och känna lukten av ny bok.
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Nu är sidan iaf uppe igen. Kanske för många nyfikna Western-längtare som besökte på samma gång? ;)
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Näpp, inget nytt. Jag tar det som att det ä business as usual! ????
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,612
Location
Huddinge
I natt drömde jag en dröm som handlade om den här väntan typ.
Jag drömde att Tryckeriet hade av misstag skickat alla Westernböckerna till ett övergivet tempel mitt i malaysias Djungel.
I drömmen så sökte Gillbringarna efter En grupp äventyrare som var beredda att göra resan dit för att hämta hem böckerna.
Jag och några andra forumiter tog på oss uppdraget, men tyvärr vaknade jag innan vi kom fram till templet. Så jag vet inte om vi lyckades eller inte.
 
Top