Det finns ju ett par som konkurrerar om den där platsen, så om alla de är bybor kommer ulvarna svettas över sitt förstahandsval i R 1Vicotnik said:Håller tummarna för att du får vara med ett längre tag den här gången. Tycker faktiskt synd om dig för att du jämt åker ut i runda 1.Måns said:Ps. Undrar om min förbannelse är hävd nu? Ska jag få uppleva runda 2?

Fyra stycken som jag inte spelat med förut. Trevligt!Mukwa said:Måns, gött! 16 pers, haha!
Vi får se om din förbannelse sitter i Måns!

Efter att ha studerat mitt schema kan jag konstatera att det ser rätt bra ut. Ska iväg på exkursion till internet-lösa Östergötland, men beräknar vara tillbaka den 26e. Passar bra, va?Vimes said:Ja, jag önskar mig:
Möller
Möller said:Så, jag är med!
Woho! Gött! Nu är vi 17 pers!Möller said:men beräknar vara tillbaka den 26e. Passar bra, va?
Så, jag är med!
Lu-kaazh said:nu Hoppar vi på dream-team med Mig, Vimes och Möller som ulvar.

Vimes said:Lu-kaazh said:nu Hoppar vi på dream-team med Mig, Vimes och Möller som ulvar.
Det skulle bli ett legendariskt parti!

I jämförelse mella de tre ja, annars är Möller på tok för snäll för sitt eget bästa.!Paxen said:Vimes said:Lu-kaazh said:nu Hoppar vi på dream-team med Mig, Vimes och Möller som ulvar.
Av er 3 så ser jag Möller som den farligaste spelaren. Luu-Kaazh är en dålig ulv, du, vimes, är för god. Möller, han är nästan som Sauron 0.o
Vicotnik said:I jämförelse mella de tre ja, annars är Möller på tok för snäll för sitt eget bästa.!Paxen said:Vimes said:Lu-kaazh said:nu Hoppar vi på dream-team med Mig, Vimes och Möller som ulvar.
Av er 3 så ser jag Möller som den farligaste spelaren. Luu-Kaazh är en dålig ulv, du, vimes, är för god. Möller, han är nästan som Sauron 0.o
Lu-kaazh said://Lukas som är så pass dålig som ulv att han drar andra ulvar med sig i fallet
 Han har lika många ulvsegrar som exempelvis xyas, pilze och !paxen. Procentuellt har han bättre ulvstatistik än exempelvis Recca, Basenanji och Brynolf. Faktum är att Lu-Kaazh är bättre som ulv än som bybo (33% ulvvinster kontra 25% bybovinster) och det är få förunnat faktiskt
 Han har lika många ulvsegrar som exempelvis xyas, pilze och !paxen. Procentuellt har han bättre ulvstatistik än exempelvis Recca, Basenanji och Brynolf. Faktum är att Lu-Kaazh är bättre som ulv än som bybo (33% ulvvinster kontra 25% bybovinster) och det är få förunnat faktiskt 
Ond bråd död said:Lu-kaazh said://Lukas som är så pass dålig som ulv att han drar andra ulvar med sig i fallet
Finns det nån med länk till det tillfället då Lukas ställde till det?
/OBD - som hoppas han slipper ulva
Mukwa said:Lukas överdriverHan har lika många ulvsegrar som exempelvis xyas, pilze och !paxen. Procentuellt har han bättre ulvstatistik än exempelvis Recca, Basenanji och Brynolf. Faktum är att Lu-Kaazh är bättre som ulv än som bybo (33% ulvvinster kontra 25% bybovinster) och det är få förunnat faktiskt

Ähh, sluta! Du offrade dig ju för att gröna mig hela vägen in i kaklet! Du var utan tvekan en stor bidragande faktor till att vi vann.Lu-kaazh said:Mukwa said:Lukas överdriverHan har lika många ulvsegrar som exempelvis xyas, pilze och !paxen. Procentuellt har han bättre ulvstatistik än exempelvis Recca, Basenanji och Brynolf. Faktum är att Lu-Kaazh är bättre som ulv än som bybo (33% ulvvinster kontra 25% bybovinster) och det är få förunnat faktiskt

Den gången jag vann som ulv så var det INTE min förtjänst.
Ska tänka på det (och kolla planeringen). Återkommer senare idag.Vicotnik said:unfair har du bestämt dig om du ska vara med eller inte, är du med så blir vi hela 18 stycken