Röst: VildkattVildKatt said:Jag vill vara med, jag, jag, jag! Pick me! Här! Jag!
Håller inte med se bara på !Paxen i senaste spelet.Spider Jerusalem said:Röst: VildkattVildKatt said:Jag vill vara med, jag, jag, jag! Pick me! Här! Jag!
Det där är typiskt ulv betende.
Jag vill nattdöda Vicotnik...han börjar misstänka mig.Vicotnik said:Håller inte med se bara på !Paxen i senaste spelet.
Röst: Spider Jerusalem
Hoppas det står skrivet i stjärnorna att jag kommer bli bybo också. För jag tror att jag skulle kunna göra anspråk på titeln wrnus sämsta varulv.Mukwa said:Det står skrivet i stjärnorna att du kommer vara med, Tyr

Tyr said:Hoppas det står skrivet i stjärnorna att jag kommer bli bybo också. För jag tror att jag skulle kunna göra anspråk på titeln wrnus sämsta varulv.Mukwa said:Det står skrivet i stjärnorna att du kommer vara med, Tyr
Spider Jerusalem said:Jag vill nattdöda Vicotnik...han börjar misstänka mig.Vicotnik said:Håller inte med se bara på !Paxen i senaste spelet.
Lägg av med det där! Den där taktiken må ha funkat i Varulv 666 men här försöker vi rösta in personer, inte rösta ut dem!!Paxen said:Jag tror fortfarande att det ä bäst att rösta ut mig först. Då kan vi gröna Vicotnik och Vildkatt
Tyr said:Lägg av med det där! Den där taktiken må ha funkat i Varulv 666 men här försöker vi rösta in personer, inte rösta ut dem!!Paxen said:Jag tror fortfarande att det ä bäst att rösta ut mig först. Då kan vi gröna Vicotnik och Vildkatt
Finns det någon som vi kan rösta in som kan gröna dig?
 )
 )Har för mig att det inte finns något max tak i detta parti.Cassius said:Antar att det är fullt, men jag är gärna reserv. Det var väldigt trevligt senast.

!Paxen said:Spider Jerusalem said:Jag vill nattdöda Vicotnik...han börjar misstänka mig.Vicotnik said:Håller inte med se bara på !Paxen i senaste spelet.
Jag tror fortfarande att det ä bäst att rösta ut mig först. Då kan vi gröna Vicotnik och Vildkatt

Tack Vimes, för att du drog upp det hämska minnet igen, jag hade lyckats förtränga det.Vimes said:ÅH NEJ! INTE VILDKATT!!
Fan fan fan. Hur många känner till hur hon totalt lurade brallorna av hela byn, bakband oss, körde oss i en köttkvarn och rullade köttbullar av oss som hon sedan serverade till rabiessmittade vithajar i Mutant UA-spelet?
Det var hemskt.