Nekromanti Websida för KULT ?

s0rrier

Veteran
Joined
28 Feb 2003
Messages
7
Hej !
Jag är en webdesign studerande på universitet, som gillar rollspelet kult, jag undrar om det behövs en riktig ( lite proffsigare) hemsida på svenska för kult ? Om det finns Ett antal intresserade som tycker det låter som en bra ide, så kan jag ta mig an projektet. Men då krävs att det skickas in grejor och att det kan bli en sida som " lever" och inte står och ruttnar på webben. Tänkte antigen gör ja den i sånna fall i flash eller vanlig html... Men hela projektet hänger på antal intresserade ( helst mer än 20 st )

Svara på detta meddelande ni som är intresserade, maila mig ni som känner att ni kan bidra med saker och åsikter, men i design och utförande kommer jag nog göra som jag själv tycker bäst. maila s0rrier@yahoo.se

Jag har bla tidigare gjort http://acne.partiet.nu/

Hoppas det finns intresse,

Mvh. Thomas
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Jag tror att det är ett väldigt svårt projekt. Anledningen till att du inte fått några svar handlar nog inte om att Kult är ett dött rollspel eller att det saknas intresse, det är nog mer så att de flesta Kultgrupper redan har allt de behöver. Nu är nog de så inkörda på sitt sätt att lira Kult att de inte är intresserade av någon annans vision om hur det skall spelas. Det märks tydligt här på forumet att alla lirar lite på sitt eget sätt.

Sedan är ju inte Kult direkt något rollspel som det behövs extramateriel till, på samma sätt som andra rollspel. Så det är tungt att göra en sådan sida och försöka hitta på något användbart.

Nå, hoppas du får använda ditt kunnande och ditt engagemang i något annat.

/mvh
Rising
som har mycket idéer, men som inte klarar av ansvaret att delta i någon "grupp"
 

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
"Anledningen till att du inte fått några svar"

Han fick faktiskt ett svar :gremcool: *har e-mail*

Fast jag förmodar att det inte blir något nu.
 
Top