Nekromanti Warzone

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
ja för fan! det är underbart.
gillar spelvärlden, funderar att köpa mutant Chronicles rollspelet bara för världens skull...
i vikket fall antar jag att du sett <A HREF="http://www.paradoxplaza.com" target="_new">http://www.paradoxplaza.com</A> de gör en onlineversion. ett annat företag gör figurer, till warzone och chropnopia. hoppas de blir klara. tänker lätt anm'äla mig till betatesten av Warzone Online..

ps jag lirar Capitol DS

Jag vet att jag har rätt!
 

Yllle

Warrior
Joined
18 May 2000
Messages
210
Location
Någonstans i västerbotten
vikket fall antar jag att du sett http://www.paradoxplaza.com de gör en onlineversion. ett annat företag gör figurer, till warzone och chropnopia

Klart jag har! Blev överlycklig när jag hörde att Excelsior tog över figurspelen.

Själv spelar jag imperial. Har du några erfarenheter att spela mot Ilian?
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
ja. passa dig för raziderna. eftersom du spelar IMp får du en gigantiskt övertag med höga LD. dra in en general så har du ännu större chanser att vinna uppställningsinitativet. se till att motståndaren ställer upp först. centrera dina stora grunt-grupper (köp trenchers, de tjänar sina poäng lättare än de billigare.) på raziderna. necromutanterna behöver du inte oroa dig för. använd dina närstridtrupper(de med högt NS/CC värde) på hans avståndsgubbar(ja det låter galet, men de är oftast svagare i närstrid.) medans du tuggar ner hans närstridgubbar med dina halvkassa assaultrifles. ja, de är inte bra. Capitol och Bauhaus har bäst. ha eventuellt med enn grupp med Golden lions, men se till att de inte visar sig eller tar emot eld förrns de kan panga ner en hel grupp motsåtndare enkelt. hels short eller PB avstånd. då snakar vi att DL:arna biter i gräset av din eld. skit i medium, de är usla där.
annars är det bästa tipset jag kan ge att ha en hyfsat rörlig arme. en hurricane walker är givet. stå inte still, bara med Golden Lionsen. även om du måste bakca, haman itne i närstrid med raziderna.

Jag vet att jag har rätt!
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
mishima regerar :)

---------
-Netfeed-
---------
I scream, you scream, all scream for Ice-cream
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
nä, usch. de har de näst sämsta gruntarna(efter dark legion...) och helkassa assautlrifles. de har inga enheter som är direkt asbra på avståndstrid, till ett hyfsat pris. de blir lätt utskjutna av både Capitol, Cybbe och bauhaus. tyvärr. men jag har spelat lite med Mishima och ständigt fått Whoop-ass. och det är inte för att jag suger. det kan bero på att jag är en aning vanare vid Capitolarmeer. och att capitol har bättre trupper /images/icons/tongue.gif
Nä, seriöst. jag finner att Capitol slår mishima på många punkter. och bauhaus slår M också.

Jag vet att jag har rätt!
 
Joined
17 Jun 2000
Messages
72
Location
Ekenäs, Finland
Är det någon som har det urgamla brädspelet "Mutant Chronicles -Kampen om Citadellet"?
Spelade det under veckoslutet, en riktig nostalgitripp... 8^)
Synd att hälften av figurerna försvunnit...

"Mutta suomalaiset juovat toki olutta"
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
skall jag var ärlig så spelar jag dom bara för att jag spela dem i doomtropper :)

---------
-Netfeed-
---------
I scream, you scream, all scream for Ice-cream
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
jag har det inte men har spelat det
det var rätt kul :)

---------
-Netfeed-
---------
I scream, you scream, all scream for Ice-cream
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,747
Location
Göteborg
Jag har det men ingen att spela med... [nt]

...

"All fled, all done, so lift me to the pyre,
The feast is over and the lamps expire"
 

Demnogonis_UBBT

Veteran
Joined
18 May 2000
Messages
35
Location
Malmö
Inte du heller?

Damn, finns inte många spelare här i Halmstad. Har blivit att man lagt det på hyllan och tröttnat på att bara måla och tvinga lillbrossan till ett parti.

Men visst är världen mysig...


Feels good to be back by the way
 
Top