NYHET Warhammer Fantasy Roleplay 5 på gång

Ojojoj!

Hmmmmm ... jag kommer nog att avvakta och sen köpa grundboken och så får det vara bra sen. :)

Känns lite vemodigt på något fånigt sätt, men nu är det vägs ände för mig när det gäller att köpa ALLT till WFRP. :(
Jaaa speciellt om ditt ljugeri om att lägga <10.000kr/ per år på rollspel ska ha minsta chans att vara ens lite sant 😆

Ojojoj!

Hmmmmm ... jag kommer nog att avvakta och sen köpa grundboken och så får det vara bra sen. :)

Känns lite vemodigt på något fånigt sätt, men nu är det vägs ände för mig när det gäller att köpa ALLT till WFRP. :(
Det kommer ju löjligt många böcker, så det är klart förståeligt. Jag är lite sugen på Sylvania-boken (böckerna?) som kommer snart. Men annars är jag nog rätt klar också. Ser dock väldigt mycket fram emot nya grundboken. Även om jag inte använder reglerna utan mest setting-infon.

För att citera den gamla kulturdevisen: music not business, så borde den gå att applicera på krängandet från vissa företag i vår hobby/bransch också.

Jag utgår från att deras licens med GW helt enkelt kräver att de måste göra ett rollspel på "nya Warhammer" också.
Ah, just de! Det är nog en stor del av anledningen, tänkte inte på det som ett "nytt" Warhammer, hänger inte med i miniatyr-svängen. Men helt rimligt ur ett corpo perspektiv.

Hm. Är inte detta egentligen mer en 4.5 än en 5E när man läser in de förändringar de gjort och att det mycket verkar handla om sammanföra de extra regler de släppt i Winds of Magic och Up in Arms? Kollar igenom denna utmärkta review för få ett bättre hum.

Back