Nekromanti Vuxenpoäng, aka Feuflux har gift sig

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,973
Location
Linköping
Tack för alla sms som kommit in.

För er som missat skvallret så gifte jag mig alltså i lördags och det har varit en underbar helg. Antar att det kommer börja sjunka in imorgon allting. Vigsel i Slaka kyrka strax utanför Linköping, följt av limousine-åkande runt i stan innan vi anlände till Stångs Magasin för middagen. Så såg nån en vit limousine så var det vi.

Idag har vi haft husvisning för långväga gäster (och de närboende gäster som ej hunnit tidigare). För "enbart" giftemål räcker ju inte långt om man nu ska samla vuxenpoäng på riktigt. Huset återfinns här. Det är det mittersta med byggställning. Tack och lov har det hänt saker sedan fotobilen rullade förbi (det har bl.a. bytt årstid).

Och sedan sist men inte minst, för att verkligen få till många vuxenpoäng på en gång, så väntar Malin och jag barn. Så om inget olyckligt inträffar så blir jag pappa i början av juli.

Life is good. :gremsmile:
 

rjonas

Hero
Joined
5 Apr 2002
Messages
1,352
Grattis!

Det är en lång lång lång kärlekstunnel du ger dig in i.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,726
Du vet... det här är det coolaste du gjort sen Fulevangeliet. Det verkar vara nåt med dig och väntande på barn alltså, ni passar ihop på nåt vis.

Och du. Grattis som fan. :gremlaugh:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,973
Location
Linköping
Haha, ja det var ett nummer jag inte kände igen (eller fick ut nåt av på hitta.se). Tänkte att det är väl en kompis till Fogge eller nåt som han sagt "skicka en grattishälsning till det här numret" till. :gremsmile:

Får ordna en inflyttningsfest vid tillfälle och bjuda in hela forumet.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Feuflux said:
Haha, ja det var ett nummer jag inte kände igen (eller fick ut nåt av på hitta.se). Tänkte att det är väl en kompis till Fogge eller nåt som han sagt "skicka en grattishälsning till det här numret" till. :gremsmile:

Får ordna en inflyttningsfest vid tillfälle och bjuda in hela forumet.
Njae, det var Han som sa åt mig. Dum som jag var så skrev jag inte avsändarenamn, men det blir väl lite skummare på det sättet :gremsmile:
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Stort grattis! Bröllop är en fantastisk dag och att bli förälder är det bästa man kan ta sig för! Få se om jag får uppleva någotdera nån mer gång :gremlaugh:

/Magoo, hyfsat nysinglad, men glad ändå!
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Jag är vansinnigt glad för din skull, Feuflux; och önskar dig allt gott.

Men när det gäller det här:

magoo said:
/Magoo, hyfsat nysinglad, men glad ändå!
...så gjorde det mig jätteledsen.

Och bitter, för det jag hade läst om magoos förhållande var sånt som alltid lyckades göra mig varm och gosig inombords. Nu vill du förstås inte att någon dumskalle som jag ska säga att han tycker synd om dig, men jag saknar fullständigt social kompetens - så jag säger det ändå: Du har mina sympatier, jag tänker på dig, och hoppas att allt ändå funkar förhållandevis bra.

---

Den ene gifter sig, den andra skiljer sig... Mitt arma hjärta klarar inte all denna drama.
 
Top