Nekromanti Visst...

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
...har jag snygg avatar? :gremgrin:

Jag har gjort den alldeles själv, med hjälp av lite redigering, invertering av färger, ögonskugga och lite sånt. Sidär...

...nu blir inte detta så mycket diskussionsämne, men jag kände att eftersom jag under en lååång tid inte haft någon avatar alls, och nu har en så snygg så måste ni få upp ögonen för den. :gremsmirk:

För att detta ska bli ett diskussionsämne så... Hm. Vilken frukt är godast?

-Hjalle, röstar på mango eller ett riktigt gott äpple.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Jag måste nog nominera 2 stycken isåfall... De är passionsfrukt & kiwi..
Båda är ruggit goda iaf.
 

The_Gorger

Hero
Joined
28 Aug 2002
Messages
920
Location
Strömstad, Västra götalands län
FörbJUDEn frukt...

... smakar bäst.

Om man som jag undviker israeliska produkter av ideologiska skäl, samt smakat Sharon, så utövar den dubbel lockelse.

Så fort de river muren skall jag trycka i mig så många sådana jag orkar! Världens godaste frukt.
 

MongoMan

Swordsman
Joined
20 Sep 2004
Messages
525
Location
Karlstad, Värmland
Jo, nu fick man se ungefär hur du ser ut genom att invertera färgerna igen, lite liten bild bara.
Den godaste frukten är äpple.
(Päron skulle det vara om de inte var så stenhårda hela tiden.)

I" know that a lot of people are against us. But they can get fucked and eat shit and die.
Manowar are here to show everybody else that Metal will live on. " Joey de Maio

/Mori - Är annars rätt nöjd med sin egen avatar.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Eddie Izzard om päron

"(Päron skulle det vara om de inte var så stenhårda hela tiden.)"

And pears can fuck off too! ‘Cause they’re gorgeous little beasts, but they’re ripe for half an hour… and you’re never there! They’re like a rock, or they’re mush! In the supermarket, people are hammering in nails… (mimes hammering) “We’re just putting these shelves up, mate, then you can have the pear.
...
So fuck pears… Pears are like a rock, so you think, “I’ll take them home and they’ll ripen up,” and you put them in a bowl, and they sit there going, “No! No! Don’t ripen yet! Don’t ripen yet! Wait till he goes out of the room! Ripen now! Now! Now!” (mimes pears ripening fast) And you come back in, and you go, “I’ll just have one of these…” (mimes touching a rotten fruit) “Hey, these pears are dead! These are dead pears, man. Hey, what happened, guys?” They’re all going… (laughs like Muttley)” – Eddie Izzard, Definite Article


Storuggla, nuff said
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Hah, nu har jag inverterat färgerna till det normala igen; plus lagt till lite här och var. :gremgrin:

-Hjalle - din Mask i äpplet.
 
Top