Visa upp dina gamla obskyra rollspelsböcker

Några fler grejer som aldrig gavs ut (alt. färdigställdes):
"Svavelvinter - andra sommaren" (som annonserade för ett nummer av fanzinet Den Fjättrade Gåsen som aldrig släpptes)

Inte med det namnet, men jag och Peter Lexelius skrev på ett äventyr som skulle fungera som prequel till Svavelvinter, på Marjura, till DFG. Blev aldrig helt färdigställt.

Inte med det namnet, men jag och Peter Lexelius skrev på ett äventyr som skulle fungera som prequel till Svavelvinter, på Marjura, till DFG. Blev aldrig helt färdigställt.
Så himla märkligt. Jag minns också att det skulle utspela sig som prequel lång tidigare. Hur jag kom fram till det namnet är en gåta. Jag minns det väl eftersom jsg reagerade på att det lät ”off”. Grävt lite men hittar inga bevis. 😄

Så himla märkligt. Jag minns också att det skulle utspela sig som prequel lång tidigare. Hur jag kom fram till det namnet är en gåta. Jag minns det väl eftersom jsg reagerade på att det lät ”off”. Grävt lite men hittar inga bevis. 😄
DFG-numret som nämner detta var det sista som kom ut va? 11? (jag, en idiot, sålde iväg det när jag gjorde mig av med MUA-samlingen).
Har för mig att det skulle utspelas 25 år innan "Svavelvinter" och att reglerna skulle vara en Svavelifierad version av MUA?

Back