Bra och varierat godisutbud.
Bra och varierat gubb-utbud.Bra och varierat godisutbud.
Så du har alltså en magisk garderob som gör att du kan resa till fantasivärldar?När jag spelar online och vill stänga in mig från fru och barn så gömmer jag mig i klädkammaren!
View attachment 25823
Outa inte Feuflux nu, han är i garderoben!Så du har alltså en magisk garderob som gör att du kan resa till fantasivärldar?
Cozy!![]()
Såhär ser det ställe ut som vi spelar vid mest, hemma i mitt vardagsrum. Det har inte vanligtvis nåt rutnät, och definitivt inte vanligtvis en hög med böcker uppepå rutnätet om ett sånt används. Det är inte heller alltid en bunt Lego därpå. Bordsskivan ger lite extra plats men är egentligen tänkt för när det spelas vissa figurslagsspel och ska kläs med nåt lämpligt tyg snart.
Till vänster står en stolpe, en flyttbar bioduk som inte är där när vi spelar då istället en soffa tar dess plats. Beroende på antal deltagare så kan fler stolar användas.
Den vita fåtöljen är den vanliga spelledartronen men vissa vågar av vördnad inte använda den utan sitter då istället på bredsidan där den vita plastutestolen står. I nödfall kan man klämma in folk på kortsidan närmast oss men inte när extra bordsskivan används.
Ja värst vad han är populär.Vänstra bilden är nuvarande spelhörna. Högra bilden är från ett annat speltillfälle i annan lokal med en deltagare som redan synts till i tråden tidigare![]()
Jag har ont om spelare. Går det att låna honom?Ja värst vad han är populär.![]()
Jag har fler spelare än jag behöver. Sex stycken i min ordinarie grupp och åtminstone tre till som skulle vilja vara med. Du kan få hälften om du flyttar till Skellefteå. För övrigt är det inget fel på någon av dom (eller åtminstone inte mer fel än på rollspelare i genomsnitt).Jag har ont om spelare. Går det att låna honom?
Den här tråden får mig att tänka på hur trist jag tycker det är att ingen när jag var barn/ungdom hade med sig en kamera och förevigade när vi satt och spelade. Är väl en helt egen tråd, men oavsett kul att se och mer fotograferande från spelmöten!