Nekromanti Vinterskogenfråga

Edgar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
273
Location
Göteborg, Sverige
En snabb frågor riktade till RiotMinds:
Vilket är landet som Vintersogens Hemlighet?

Tacksam för svar
Edgar - Lyssnar på LS2SB...
 

theodåre

Veteran
Joined
4 Aug 2005
Messages
128
Det ska du egentligen fråga Magnus Seter om eftersom det är han som ligger bakom äventyret. Hans svar är nog att du får välja själv eftersom skogen kan placeras i stort sätt vart som helst i hela Trudvang. Själv skulle jag placerat äventyret i de norra delarna av det lilla landet Arje som ligger inklämt mellan den stora drakskogen i söder och de mer kuperade delarna i norr.

theo
 

Nerosuferoth

Swordsman
Joined
3 Dec 2000
Messages
409
Location
Menzoberranzan
Du är tillbaka!

Så RiotMinds talesman har kommit tillbaka från semestern. Vi har saknat dig jättemycket! Eftersom jag inte tror att du orkar läsa igenom allt som skrivits under tiden tänkte jag reprisera en grej. Jag ställde frågan om inte officiella DoD-tärningar kunde vara något att satsa på, och fick en hel del positiv respons. Någon tyckte att de kanske kunde vara märkta med runor (jag tror det var Han den gröne). Men då fanns här ju ingen från RiotMinds som kunde kommentera saken, så jag frågar igen; Är det något ni har planerat för framtiden, eller något vi kan tjata oss till?:)

Nerosuferoth

Hail to the king, baby. - Bruce Campbell
 

theodåre

Veteran
Joined
4 Aug 2005
Messages
128
Re: Du är tillbaka!

jepp. Jag är tillbaka nu. Vi har undersökt möjligheterna till officiella tärningar, men måste nog tyvärr säga att det kommer att dröja ett bra tag. Förutom de olika modulerna till DOD ser vi på möjligheten att släppa officiella DOD tennfigurer i första hand.

Riotminds
 

Punger

Hero
Joined
9 Nov 2000
Messages
1,413
Location
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Jag var med...

...på den där tärningskuppen och jag hoppas verkligen att vår önskan slår in. Men tennfigurer är också användbara så det är också en bra idé. Var faktiskt på jakt efter ett gäng för ett tag sedan, men jag fann inget passande. Av någon anledning känns det som om allt som har med DoD att göra är coolt. Men det är väl så det ska vara och jag önskade mig desa saker lika mycket till dom äldre upplagorna, men då fanns det ju ingen att fråga/pressa/images/icons/wink.gif

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,599
Location
Helsingborg
Japp, det var jag [NT?]

/[color:green]Han</font color=green>, den gröne

"Jag är inte ni med dig"
Jan Guillou, Aftonbladet 6.10.1997
(Taski't att nämna mina kusiner och inte mig alltså han.. eller jag.. eller... Arsch!)
 

Nerosuferoth

Swordsman
Joined
3 Dec 2000
Messages
409
Location
Menzoberranzan
Re: Du är tillbaka!

Ahh. Tennfigurer är absolut inte fel. Kommer då DOD Champions vara en modul till DOD6 snarare än ett separat spel, som jag trodde? I tärningsfrågan fruktade jag ett blankt NEJ som svar, så att det dröjer lite är inget stort problem. Särskilt inte när jag får lite figurer att måla under tiden;-)

Nerosuferoth, genast lite gladare

Hail to the king, baby. - Bruce Campbell
 
Top