Nekromanti Vingar Över Haga

vhicta

Veteran
Joined
13 Oct 2008
Messages
45
Jag minns ett spel som hette "Vingar Över Haga" från när jag var i sena tonåren som jag sprang på och provade och spela. Man spelade insekter i Hagaparken och använde vanliga spelkort för att överkomma hinder. Nu verkar PDF:en inte finnas stödd någonstans online - släpptes det någonsin i bokform? Någon som har koll? :)
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,731
Jag har lyckats spåra fram att det var med i Troberg Dogmautmaning 2004, men jag minns inte vem som skrev det (någon av Linköpingsborna? Jag var inne på Yassilus/Ackerfors, men tvekar efter att ha läst pitchen). Hur som helst har jag inte hittat någon pdf jag heller, men någon som sparar allt de kommer över och tar backup kanske har det kvar?
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Jag sökte lite mer på gamla wrnu och hittade att det var Quadrante som skrev spelet, men någon pdf har jag inte. Det blev nog inte mer än dogmabidraget, något annat har jag inget minne av.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,454
Location
Köping
DeBracy;n217792 said:
Hur som helst har jag inte hittat någon pdf jag heller, men någon som sparar allt de kommer över och tar backup kanske har det kvar?
You rang?

Dogma 2004, sidan 129.

Många speglingar i den där gamla tråden från oldsite, alla döda.
 

vhicta

Veteran
Joined
13 Oct 2008
Messages
45
Hellzon;n217800 said:
You rang?

Dogma 2004, sidan 129.

Många speglingar i den där gamla tråden från oldsite, alla döda.
Super! Tack för det Hellzon! :) Vad jag minns så fanns det faktiskt en lite längre och mer utförlig PDF som släpptes efter Dogmabidraget, men det här får duga så länge!
 
Top