Vindsjäl- Bästa publicerade äventyret efter introäventyret?

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,725
Location
Eskilstuna
Jag har svårt att välja någon personlig favorit bland Tadonro-äventyren, eftersom varje författare har tillfört särpräglade idéer genom äventyren. Men jag tycker att Kristallkrönikan är toppenfin som en liten kampanj – eller som ett ramverk för en större kampanj.

Sen har vi ju fyra gratisäventyr på hemsidan. Bland dem gillar jag eventuellt Vemodets vatten bäst.
 

Brödbane

Kristallkrönikör
Joined
1 Oct 2020
Messages
787
Jag tänker att det beror lite på vad man är sugen på som grupp. Finns lite olika typer av äventyr som passar för olika typer av upplevelser. Är man ute efter rena grottkräl så är Violetta Visioner toppen!
För mer vildmarksäventyr är Djungelns delikatesser ett gemytligt scenario. Själv gillar jag Artefaktauktionen, då det är lite ovanligt med ett stadsäventyr.

Sen så kan jag ju som författare till Kristallkrönikan säga att det ju är en rätt bra mix av uppdrag och äventyr i den, så om man vill testa på lite olika saker så kan den vara värd att titta närmare på. Det går också utmärkt att väva in ytterligare scenarion i den, tack vare den modulära strukturen! 🌿
 
Top