Nekromanti villminnas

Quadrante

Grisbonde
Joined
14 Mar 2003
Messages
4,259
Location
Skellefteå,öjebyn,umeå
Vill minnas att jag för ett år sen blubbade om att ett forum skulle upprättas för tävlingar, där man bla kunde utmana varandra...

(fast då var jag grisodlare)

Fast tiden var nog inte mogen för det då ...
(tar åt mig äran för sånt som jag inte förtjänar)
...BTW. kolla vilket som var mitt första inlägg på wrnu...


/kunde jag välja skulle ja vara bondeupprorsledare (tituleras som)..
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Jag såg mamma kyssa tomten!

Hurra jag kan också vara ett p... i. t.. a..
Äh, jag tar tillbaka det. Jag vill ju bara skoja med dig för att jag gillar dig. :gremwink:

Nu när vi avklarat förspelet kan vi ignorera det här inlägget i fortsättningen.
Ja, det var lite svårt att komma på något att svara på det.. Tävlingar, eh? Visserligen så är små produktioner det som lämpar sig bäst för tävlingar, så vi kommer nog antingen se Dogmadueller, eller både sådana och kvasidogmadueller. Eventuellt så kan det ju sprida sig till andra forum också, vi kan få en riktig duelltrend.. Om det nu ens håller i sig här. Vi får väl se.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,605
Vill minnas att jag för ett år sen blubbade om att ett forum skulle upprättas för tävlingar, där man bla kunde utmana varandra...
Jag kan dock ärligt säga att jag inte stulit iden från dig. Jag har stulit den från ett 3D-modelleringsforum.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,605
Re: helt ok

tror inte du snott nått (av mig iaf)..
Jag håller på att skriva ett spel just nu med mycket inspiration från diskussioner här på forumet. Du kan nog räkna med att jag snott något av dig...

Jag kan helt ärligt säga att jag snodde (då) ideén från ett manga tecknar forum (Polykarbon BBS)
Jo, det är en kul ide för att aktivera folk. Där jag såg den hade man också matcher med tre deltagare (triell?), där man körde dem som tre dueller där den tredje personen (roterande) specade utmaningen. Kanske lite för mycket jobb i det här sammanhanget dock.
 
Top