Nekromanti Vill söka pengar till Grottröj

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,547
Location
Umeå
Igår gjorde vi för första gången ett större inköp av utrustning till Grottröj och rent teoretiskt borde vi kunna söka bidrag från föreningen för detta.

Det handlar om några stämplar med texten "AVLIDEN" och undertexten "Grottröj", för att stämpla rollpersoner som går hädan i äventyrandet. Det hela gick på 675 kr inklusive frakt och jag kan skicka orderbekräftelsen som intyg.

Jag väntar mig inte att föreningen kan bidra med hela summan, men kanske ge ett tillskott iaf. Är det möjligt?
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,900
Location
Ludvika
Hur många är ni som deltagit de senaste grottröjarna? Vad är syftet med att stämpla rollformulären? Behövde ni verkligen fem stycken? Vad är pinkoden till ditt visakort? Erm... den där sista kom med av bara farten . Ignorera den ;)
Hans E Magnusson said:
Rymdhamster;n12124 said:
Vad är syftet med att stämpla rollformulären?
Konstigaste frågan hittills på detta forum, helt obegriplig.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Dom behövde 5 för att två av dem ska skickas ner till Hobocon! :D
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,547
Location
Umeå
- Grottröj är det nya namnet på OSR-träffen som föreningen anordnar i Umeå en gång per kvartal.
- Senast var vi 25 deltagare, och det ser ut att bli minst lika många den här gången också.
- Syftet är att det är AWESOME! :D
- Vi behövde fem för att vi har fyra rum, dvs kör fyra spel simultant per pass, plus att en är reserv alternativt gåva till Hobocon :)
- Pinkoden till mitt Visa-kort var 3826, men det var flera år sedan jag hade Visa. Numera har jag MasterCard, för att banken skickade ett sånt till mig när Visa-kortet gick ut ;)
PAX said:
Mastercard - med samma pinkod... :)
Björn Wärmedal said:
Då hade jag inte skrivit koden här ;) så ni kan utesluta en kombination iaf.
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,338
Location
Helsingborg
Det här låter lite som en utgiftsrapport för en börsmäklarfirma, om vi befann oss på 80-talet.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,547
Location
Umeå
Cybot;n12147 said:
Det här låter lite som en utgiftsrapport för en börsmäklarfirma, om vi befann oss på 80-talet.
Asså, vi är en rollspelsförening. De vanligaste inköpen i en rollspelsförening är tärningar, ljus, rollspel och fika, typ. Det här är väl lite utanför mallen, men hur rimligt det är och om det är värt att bidra till får ju styrelsen bestämma :)
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,900
Location
Ludvika
Jah kan tycka att det var ett tillräckligt stort och öppet arr för att åtmonstonne förtjäna en del av utgiften sponsrad.
 
Top