WRNU Vill du ha en Rollspel.nu-badge?

Skulle du vilja ha en sån här snajdig 25 mm-badge?

• Ja, för tusan!

Votes: 39 69.6%
  • Också ja, men mindre entusiastiskt.

Votes: 17 30.4%

• Total voters
    56
Nu blev det så här:

Jag har beställt en testbatch om 100 knappar som förhoppningsvis anländer innan Spelkongress 25.

Jag kommer INTE att orka skicka ut en massa kuvert med enstaka knappar till alla platser i vårt avlånga land.*

Så vill man ha en knapp får man dyka upp på något evenemang där jag eller @Magnus Seter närvarar och köpa den av oss på plats.

T.ex. Spelkongresspuben, Spelkongressen, MunkCon, Rollspelsträffarna på Munkbron, GothCon, &c.

(Man kan också vara med i samma spelgrupp som jag och ha möjlighet att köpa knappar tisdagar och onsdagar ojämna veckor.)

Priset blir en tjugolapp styck. Överskottet går till forumets driftkostnader.

* Ja ja. Det kanske går att göra undantag. Vem vet?
Har du eller @Magnus Seter möjlighet att ramla förbi grottkräls lilla bord på spelkongress 25 så köper jag gärna en :)

Går det inte att regga någon typ av merch-sida på nått sånt företag så kan deras personal ta hand om leveranserna?
Det kanske inte lönar sig i längden efter att företaget har tagit ut sina taxor och så?

Går det inte att regga någon typ av merch-sida på nått sånt företag så kan deras personal ta hand om leveranserna?
Det kanske inte lönar sig i längden efter att företaget har tagit ut sina taxor och så?
Vi kan kolla inför framtiden. Troligen blir det rätt mycket dyrare då. Men å andra sidan kanske det blir "print-on-demand" då.

Hojta till om ni får någon lösning och kan skicka ut knappar. Brukar vara i sthlm ungefär vart femte år så kan dröja innan jag kan hämta ut knappar eller liknande som ej kan skickas.

Sen finns förstås möjlighet att fixa tischor och klibbor också …
Jag vill ha T-shirts! (Jag har nog t o m kvar ett fornfynd i form av en av de tröjor som togs fram i forumets barndom någonstans i gömmorna. Men den vågar jag knappt bära längre av rädsla att den ska falla i bitar.)

Jag vill ha T-shirts! (Jag har nog t o m kvar ett fornfynd i form av en av de tröjor som togs fram i forumets barndom någonstans i gömmorna. Men den vågar jag knappt bära längre av rädsla att den ska falla i bitar.)
Åh, den med ”Håll käften Sam”-strippen på baksidan? Det var en tröja det! ❤️

Back