Vilket rollspel har du spelat mest under 2026?

Oj, jättesvår fråga. Jag har inte noterat mina pass i år, som jag gjort förr. Har varit ganska jämnt spritt på ett tiotal spel, känns det som. Blir ju lätt så, att man vill spela ett spel man inte spelat på ett tag. Men eftersom jag vet att jag kommer att spela åtminstone ett pass till Blommornas folk på BSK så blir det ju minst tre pass av det spelet i år, vilket nog kan vara det mesta.

Nu ska vi se; har jag spelat något annat än Kutulu, ens? Tid är svårt, och jag spelar ju väldigt lite överlag numera.

Vi började spela Tatters of the King i mars, och hade vårt sjunde möte i fredags. Spelade den gruppen något det här året, innan dess? Det känns som att vi borde ha gjort det, men jag minns inte vad eller när. Men jag är hur som helst ganska säker på att jag inte spelat något annat mer än jag spellett Kutulu.

Jag spelar Star Wars - Force and Destiny och Vampire - the Masquerade varje vecka, men Star Wars-gruppen har varit mer stabil, så Star Wars tar pokalen för mig.

Överraskande nog blev det back to basics för min egen del, med förvånandsvärt stor andel Call of Cthulhu i år.
Kanske därför det också blev en scenariotävling därtill.

Back