Nekromanti Vilken tärning är du?

Chryckan

Swordsman
Joined
3 May 2005
Messages
597
Location
Stockholm
Efter en väldigt mysko dröm i natt så måste jag bara ställa frågan vilken tärning är du?
Inte vilken är din favorit tärning.

Så vilken tärning ÄR du?




Jag är uppenbarligen en t8.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Överviktig, ganska tråkig och halvt om halvt osocial - lite kantig liksom - och enkel, helt klart, fast med ett småkomplicerat utbud under ytan.

... T6 tror jag. :gremwink:
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,732
Ingen tvekan om saken: jag är en brun t10 med tjugo sidor, med siffrorna imålade för hand.

 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
T&.

Jag är enkel, ses som tråkig men jävlar vad kul jag kan vara när jag släpps lös!
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Kraetyz said:
Det fanns ju ett quiz för det här, men nu hittar jag det inte.
Den sidan du troligtvis letar efter är dicepool.com som verkar ligga nere nu för tiden.
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
T6:an osocial? Näru! Det är ju en av de tärningar som oftast förekommer i grupp, den kan lätt staplas med andra tärningar, den ränner ju runt och dyker upp i väldigt många sammanhang som inte är rollspelsrelaterade. Därför är det knappast en nördtärning, vilket stärker intrycket av att det är den minst osociala tärningen.

Jag skulle väl klassificera mig själv som just en T6:a med tanke på min relativa onördighet, tills jag insåg att jag just ägnat fem minuter åt att argumentera för... ovanstående.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Spider Jerusalem said:
Du måste ju säga vilken tärning du känner dig som.
Kan inte göra en drive-by med länkar.
Måste och måste... men okej för att göra dig gladare.
Jag skulle nog säga att jag är T6. Alldaglig, lite halvtråkig men de flesta står ut med mig (eller ger skenet av att stå ut med mig).
 
G

Guest

Guest
Vicotnik said:
Spider Jerusalem said:
Du måste ju säga vilken tärning du känner dig som.
Kan inte göra en drive-by med länkar.
Måste och måste... men okej för att göra dig gladare.
Jag skulle nog säga att jag är T6. Alldaglig, lite halvtråkig men de flesta står ut med mig (eller ger skenet av att stå ut med mig).
Framförallt så gör du inte ont att trampa på :gremwink:
 
Top