Nekromanti Vilka...

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
här spelar Gemini aktivt, eller spelleder. Och inte att det bara ligger på hyllan. SJälv har jag framme mitt nån gång i veckan, å spelleder det varannan vecka ungefär...!
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Nyss köpt ju

Jag har ju nyss skaffat spelet, så jag har inte ens hunnit med att läsa boken. Den ligger där och frestar mig, men det gör å andra sidan också ett 30-tal andra rollspelsböcker, ett 100-tal vanliga böcker, ett 20-tal TV-spel, ett 10-tal DVD-filmer, ett 20-tal VHS-filmer, och ett 10-tal brädspel, så chansen att jag ska hinna/kunna/orka läsa Gemini är...hmm...15%? :gremcrazy:
Äh, jag vet inte, sånt kan man ju inte räkna ut. Klart jag vill läsa Gemini när jag nu äntligen har skaffat det, men jag tror inte att vi kommer att spela det, vi har så många andra spel igång och ytterligare andra spel som står på kö för att startas upp och Gemini står tyvärr inte på den kölistan.
Än.

/Skuggvarg
 

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
Re: Nyss köpt ju

så vi skall skryta hur många filmer vi har? =P Haha, då så, jag har ca. 500+ VHS filmer, 30 DVD, 20 SVCD, 50 nedladdade filmer, och alla vänneravsnitt=P ett antal simpsons som jag inte hunnit sett än, ett antal olika rollspel. Hehe, kul! =P nåväl... ok, men 15 % för dej e väl inte så lite, läs det i alla fall!!!! =)

ha de!
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Re: Nyss köpt ju

Nej då, det är inget skryt, men eftersom du tog upp det kan jag ju nämna att jag äger (i runda tal) 700 CD-skivor, 40 DVD, 300 VHS, 40 rollspel, 30 brädspel, 100 Playstationspel (original) och 2000 serietidningar. Akta dig bara för att fråga Daniel Schenström hur mycket prylar han har...han är tio gånger värre än dig och mig tillsammans.

/Skuggvarg
 

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
Re: Nyss köpt ju

vi skulle bara skryta om hur många rollspel å filmer vi har? eller vi kan övergå till lite mer mentala skytigheter...? =P

Hehe, då skall jag inte fråga honom då =P hehe

Ha de
 

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Det är cirka två år sedan jag senast tittade i boken. Spelledande av Stormbringer och WFRP har istället upptagit min tid.
 

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
2 år!! =P Jaja, olika folk prioriterar olika. Jag letar dock fortfarande efter Stormbringer...=/

Och, varför finns det inte ett enskild forum om detta fantastiska rollspel?! =)

Må väl!
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
det skulle inte fungera att öppna ett forum för alla spel som finns. Så mycket snackas det ju faktiskt inte om Stormbringer ändå - det finns spel som är mer populära men som heller inte har ett eget forum (på rollspel.nu vill säga). Men om admins på forumet märker att ett generellt forum svämmas över av frågor om ett viss spel så kanske man kan öppna ett forum specifikt för det spelet.
 

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
ok, folk! vet ni vad det innebär? =P Vi skriver Mycket frågar angående Stormbringer, inte överdrivet, och inte så det flippar ut men mycket, för jag skulle vilja se ett visst forum till =P

Och, det är inte så mycket trafik på Gemini forumet tycker jag=P men men

Ha de!
 

warmoose

Warrior
Joined
13 Sep 2002
Messages
266
Location
kristianstad/skåne
Re: Nyss köpt ju

ha ha ha... sada du e så dum jag har nästan inga filmer på VHS jag köpte inga när de var "bra" så nu när alla som du sitter med 500 filmer och önskar att de var dvd filmer. :gremgrin:
 
Top