Vilka rollspelsprodukter ser du fram emot 2022?

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,873
Location
Marjura
Extra bonus att man får alfan i handen/skärmen ngn dag efter kampanjslut. Det hör inte till vanligheterna i Kickstartersammanhang.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,718
Location
Göteborg
Förutom mina egna alster är det nog bara Mellan Skylla och Charybdis (DYD) som jag ser fram emit 2022. Eller ja, det är det enda jag känner till! :gremgrin:
 

Conan

Swashbuckler
Joined
15 Aug 2000
Messages
2,085
Ser fram emot Gods av Arkhane Asylum Publishing.

Inte helt säker på vad den handlar om, men den verkar ha snygga illustrationer, mörk setting och hade en cool trailer.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Jag försökte googla, men utan framgång. Finns det någonstans jag kan se vad som är annonserat för 2022, utan att själv besöka samtliga speltillverkares sidor?
Enworld har en sån här omröstning i slutet av varje år.
Just nu har de öppnat nomineringnstråden.
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,263
Enworld har en sån här omröstning i slutet av varje år.
Just nu har de öppnat nomineringnstråden.
Blir det inte Fria Ligans Drakar och Demoner är vi svenskar för dåliga på internet.
 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,183
Location
Borås, Sverige
Blir det inte Fria Ligans Drakar och Demoner är vi svenskar för dåliga på internet.

Tja, med tanke på att det inte är nominerat än på enWorld. Kanske borde göra det. Den kan jag ju nominera pga jag dels har ett konto på enworld, och dels inte är affilierad med spelet.. ;) Min nominering av The Troubleshooters förra året/förrförra(?) föll ju på att jag hade kopplingar till spelet som speltestare/korrläsare/hade skrivit quickstart-scenariot...
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Tja, med tanke på att det inte är nominerat än på enWorld. Kanske borde göra det. Den kan jag ju nominera pga jag dels har ett konto på enworld, och dels inte är affilierad med spelet.. ;) Min nominering av The Troubleshooters förra året/förrförra(?) föll ju på att jag hade kopplingar till spelet som speltestare/korrläsare/hade skrivit quickstart-scenariot...
Det är ett engelsk forum.
Kommer Drakar och Demoner att släppas på engelska?
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,439
Det är ett engelsk forum.
Kommer Drakar och Demoner att släppas på engelska?
Finns det någon språkbegränsning? Kan hålla med om att DoD nog har samma chans som en snöboll i öknen....
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
För övrigt borde någon nominera Death in Space.
@Ulfgeir tror du att du skulle kunna nominera?

Jag har konto och skulle kunna nominera, men jag är ju lite "insyltad".
Apropå ingenting kom första provtrycket av DiS idag på förmiddagen, så det blir definitivt levererat till backers snart. :)
 

.Per.

Rollspelsverket
Joined
3 Feb 2018
Messages
411
Demon City
Reach of the Roach God
Demon-Bone Sarcophagus
Academies of the Arcane
Azag
Hull Breach
Trophy Gold + Loome
Mothership boxen
Tribes in the Dark
Nya Yoon-Suin
Återtryck av orginalen: Caverns of Trachia + Dark Tower
Nytryck av Oldschool Essentials boxen där alla faq-grejer, typos osv är fixade.
 
Top