Nekromanti Vilka får jag träffa på GothCon?

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,920
Location
Nordnordost
Antar att du menar översättningen?

Jag och DeBracy har skrivit om alla handouts, gjort om det som går till snygga kort och städat upp i regelträsket. Det är inte riktigt en översättning utan mer en oauktoriserad revision.

En del av våra handouts finns att dra hem genom spelets hemsida. Men resten kan vi inte släppa ifrån oss då det är hopbakat med själva reglerna, vilka vi inte kan ge bort utan att förstöra för Jensen som säljer den ursprungliga versionen.
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,511
Location
En mälarö
wilper said:
Antar att du menar översättningen?
Jag menade ingenting. Jag var bara nyfiken på vad det var som gjorde spelet till det mest obehagliga du någonsin spelat.

/Anders, fortfarande nyfiken
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,920
Location
Nordnordost
Utöver det jag sa tidigare, vet jag inte riktigt vad jag skall säga.

Det har lämnat bestående obehagskänslor hos mig som suttit i någon dag. Jag har lidit med rollpersonerna, på ett sätt som inget annat spel har lyckats med förr. Nu spelar jag ju mest entusiastiskt samberättande, snarare än inlevande friform, det kanske är en vanlig upplevelse i friformsspel. Men för mig är Montsegur det starkaste spelet jag spelat.
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,511
Location
En mälarö
Ok, jag hade av någon anledning missat ditt tidigare inlägg.

/Anders
 

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
Mig! Jag kommer nog hänga i och omkring Indierummet i år, ungefär hela konventet, för att spela och spelleda fantastiska spel.
 

MrG

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2005
Messages
2,684
Location
Göteborg
Ytterst osäkert för min del, vi har inte helt bestämt oss för om en sex dagar gammal tjej är redo för konvent. Men det ska ju börjas i tid.

Jag försöker väga upp det med att varit med och skrivit två scenarion :gremsmile:

-Gunnar (idag debatör)
 
Top