Nekromanti Vilka enorma!

Sårias

Veteran
Joined
22 Mar 2001
Messages
144
Location
Eskilstuna
Vilka enorma trådar som hänger på många inlägg. Fan blev ju rädd första gången jag hoppade in här tänk dig själv att läsa alla. Finns det någon som läst alla?

Sårias Halvalv:
Biter inte min klinga eller morgonstjärna biter INGET!
 

Sårias

Veteran
Joined
22 Mar 2001
Messages
144
Location
Eskilstuna
Re: Njao!

Jo det är bra läsning för det mesta. Jag som bara läst allt på dom senaste fyra sidorna har haft fullt upp dom senaste två dagarna. Tänk att läsa alla med tanke på att det är över 30 sidor. Ojojoj...

Sårias Halvalv:
Biter inte min klinga eller morgonstjärna biter INGET!
 

Punger

Hero
Joined
9 Nov 2000
Messages
1,413
Location
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Om och om igen... [lite ot]

...det är mycket samma sak hela tiden ska jag säga dig. Det typiska är Chronopia diskussionen. Men nu blossar vi inte upp det igen. Det är bra stämning nu och det ska inte förstöras.
Repetition, även kallat Teletubbies syndromet/effekten, kan vara både bra och förödande.

Är detta möjligtvis lite [ot]? Det har ju inet direkt med DoD att göra... kanske(?)

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Vilka enorma...bomber...(förlåt)

Jag läser bara det jag tycker är intressant. Är det inte intressant är det ju ingen mening med att läsa tråden.

Jag kan tänka mig att moderatorerna läser allt.

--
Martin Ohlsson
 

Dandelion

Veteran
Joined
21 Mar 2001
Messages
42
Location
Karlskoga
Hörde att om man läser alla inlägg så blir man automatiskt förvandlad till en Stralf.

Torde finnas en och annan moderator som använder mer schampo än vi andra...
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Re: Njao!

Tja jag har väl läst de flesta av DoD inläggen sedan jag började hänga här, dock inte så många av de gamla inläggen. Det fanns tror jag ca 7000-8000 inlägg när jag var ny här. om det ör någon som läst alla så är det i så fal någon som varit med sedan forumet startades.

Ett tips vad gäller äldre trådar, använd sökfunktionen om du vill läsa äldre inlägg i ett ämne, då får du bara upp de inlägg som berör det du vill läsa om.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by hasse on 2001-03-28 20:32.</EM></FONT></P>
 

Douggie

Warrior
Joined
16 Oct 2000
Messages
332
Location
Norrköping
Tja... man läser väl det mesta. Men de riktigt långa inläggen läser man alltid i platt-läge. Men det kanske bara veror på mitt slöa modem.

Douggie
 

Dandelion

Veteran
Joined
21 Mar 2001
Messages
42
Location
Karlskoga
Re: Vad är en stralf [NT] ??

En Stralf är ungefär som om man skulle para en Immert med en Gnet. Känt är att Stralfer har tjock päls som byts mot en lite glesare på sommaren (släpper under-ullen)
 

Sårias

Veteran
Joined
22 Mar 2001
Messages
144
Location
Eskilstuna
Du har nog rätt..

Förlåt tänkte mig inte för men jag ville veta... :)

Sårias Halvalv:
Biter inte min klinga eller morgonstjärna biter INGET!
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,471
Location
Helsingborg
Jag läser alla (kör platt vers.). Går in 1 gång/dag så det är väl c:a 200 inlägg totalt på alla forum som jag går in på. Tar en timme att läsa och svara på.

/[color:green]Han</font color=green> som brukar öppna alla trådar och läsa de o/l
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Nja, det orkar iaf inte jag. Man orkar en stund, sen så skiter man i det... Det är då som det är bra att folk skrive nån bra rubrik.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Svar (OT)

Stralf

Hemvist: Ö
Antal: Upp till SL

Egenskaper:
GNY 2T4
HINGST 2T6
TVI 4T4
URL 3T8
HUR 5T3+5
SSY 3T6
SSÅ 19T26

Naturligt skydd: Trygg-Hansa.

Naturliga vapen:
2 Knytsparkar 35% 1T9+1T6

Färdigheter: Dra en vals 25%, Sex 90%, Sju 95%, Spela främmande ting 75%, Tvätta håret 80%, Överlevnad strid 60%

Övrigt: Favoritvapnet är hemma.


"No point selling out in the roleplaying industry. I mean there's no money."
Johnny Nexus
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,471
Location
Helsingborg
lol [OT, det med] + [NT]

/[color:green]Han</font color=green> som skrattade gott åt "Naturligt skydd: Trygg-Hansa"
 
Top