Nekromanti Vildmarken

Gabriel_UBBT

Warrior
Joined
29 May 2000
Messages
282
Location
Stockholm
Var t tog det här fanzinet vägen? Eller kom det aldrig igång? Jag har för mig att Max bolotin eller nåt liknande höll i det...
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Var t tog det här fanzinet vägen? Eller kom det aldrig igång? Jag har för mig att Max bolotin eller nåt liknande höll i det...

Nej, det blev inte av, men jag fick in lite material, så kanske kan det dyka upp någon gång i framtiden. Då har jag däremot lite planer för Vildmarken, bland annat lite hälsosamma slingor av tribal i sagan, så det lever upp till sitt namn på riktigt. Jag vet inte när, eller i vilket sammanhang, den kommer tillbaks, men jag har åtminstone kvar registret över alla som reggade sig för prenumeration (vilket var... en del, åtminstone).

Tack för att du kom ihåg mig. :gremwink:

/Max
 

Gabriel_UBBT

Warrior
Joined
29 May 2000
Messages
282
Location
Stockholm
Klart man kommer ihåg något man sitter och väntar på... Var in på sidan lite då och då och helt plötsligt var det en helt annan sida utan någon som helst info om vildmarken...

Skumt! sa Bill
Skumt! sa Bull
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Klart man kommer ihåg något man sitter och väntar på... Var in på sidan lite då och då och helt plötsligt var det en helt annan sida utan någon som helst info om vildmarken...

Crosswinds plockade ner sidan av för mig okända anledningar. Bojkotta Crosswinds!
 
Top