Nekromanti VildKatt här.

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
Insåg att jag inte verkar ha presenterat mig så jag tyckte väl att det var dags, och så vill jag inte gå och lägga mig heller...

Jessica heter jag, men kallas för VildKatt både här och lite varstans. Dyker allt som oftast upp i Göteborg lagom till påsk för att besöka det stora konventet GothCon där jag låter mig förledas in på bordsrollspel, brädspel och allmänt häng - gärna i en sushirestaurang i närheten av konventet. Hemmavid spelar jag helst rollspel över chat eller spelar dataspel. Kanske känner jag ibland att jag borde läsa mer än jag gör, men det ignorerar jag rätt ofta till fördel för att glo på någon gameplay över youtube eller cykla iväg till stallet. Just. Cykla till stallet. Jag ignorerar det ibland, men jag är visst lite av en friluftsmänniska med och ibland, även om det var längesedan nu (utöver ett antal marknader och Medeltidsveckan på Gotland), klär jag mig i några fina kläder av typ ylle eller lin och låtsas att jag är en ovanligt renlig medeltidsmänniska. Eller ovanligt renlig viking. Det varierar lite det där.

Lite god mat slinker också ner, och när jag kan sitter jag på biografen och ser filmer som Star Wars eller något från Harry Potter universumet, eller kanske något från Marvel. Det där med eskapism verkar locka allra mest!

Annars är jag en rätt...eh...ung och frisk ungdom som inte alls närmar sig 35-årsstrecket utan är och förblir en skojfrisk tjugoåring som onekligen orkar vara uppe till sen natt fastän mina hästar på howrse är nattade och jag är för trött för att rollspela med folk som dröjer mer än 30 minuter med sina rätt obegripliga rollspelsmeddelanden. Så det så.

Är lite allmänt dålig på att hålla till här, men då och då letar jag efter någon, eller något, obskyrt inne på forumet "Evenemang och Kontakt" för det påstås att jag gillar folk och då och då vill träffa några, eller bara få skjuts till ett konvent.

Det var jag det.Har ni några frågor besvarar jag dem gärna i mån av tid och intresse i just denna tråd.
Väl bekomme!
 
Top