Tyvärr så, hemsidor måste uppdateras annars blir det bara irriterande. Fler (spel)företag har problemet, Järnringens Coriolissida har t.ex. fortfarande en lanseringssida där det står "[HÖSTEN/VINTERN 2008]" på ett par produkter. Gravt frustrerande om man ser fram emot modulerna. Man kan konstatera att de flesta kunder tycker bättre om när företag lovar lite men klarar av att hålla (eller överträffa) sina löften, än när företag lovar stort men inte håller det. Annars blir det så här och folk säger saker som det som just sagts här.
Tyvärr har folk idéer till produkter, det hamnar på releaseplaner och sedan stannar det där. Folk ser beskrivningarna och ser fram emot släpp som kanske aldrig kommer att bli av, som t.ex. Vilddjur och Schamaner båda är böcker som legat på releaseplanen sedan jag började spela Eon för en herrans massa år sedan, jag vill ha böckerna (speciellt Schamaner) men har nog gett upp hoppet.
Jag har sagt det förr, men säger det igen: Neogmames behöver en ny, fräsch hemsida och någon som kan uppdatera den med jämna (korta) intervall.