Vi kan hitta på något bättre än Baby Yoda!

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,384
Baby Yoda är den bästa kreativa skapelsen från de senaste åren = Fakta.

Folk älskade också Baby Groot och Baby Mupparna = Fakta

Detta betyder att folket vill ha baby versioner av konstiga icke-männskliga karaktärer = Fakta

Det betyder att Baby versioner av icke-männskliga karaktärer = Pengar! Så mycket pengar!

Så, vilken karaktär borde nästa baby version göras baserad på?

Jag tycker att Fria Ligan borde skriva en kampanj där en facehugger infekterar en männsklig bebis och sedan exploderar bebisens bröstkorg och ut kommer... Baby Xenomorph! Kampanjen går sedan ut på att transportera den urgulliga Xenomorphen någonstans medan man skyddar den mot elaka space marines och Ripley som vill döda Baby Xenomorph! Kanske för att hämnas den männskliga bebisen (som ingen av oss bryr oss om) eller kanske bara för att den finns. Fria Ligan kommer kunna sälja muggar och t-shirta och gosedjur. De kommer göra en film om det om 5 år! Det kommer vara hur bra som helst!

Men det kanske finns något ÄNNU bättre än Baby Xenomorph?! Vad tycker du vi ska göra till en bebis?
 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
Baby "insert random super villain" som hjältarna sedan måste ta hand om och uppfostra. Det är bäddat för massa galna upptåg ...

Jag är böjd att hålla med Måns att jag inte ser det roliga i en exploderade bebis 🤔
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Baby Cthulhu - ett gäng kultister måste uppfostra det lilla monstret, då Mama Cthulhu har somnat in för sin eonerlånga vila...
Precis vad jag tänkte på också!! =)
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,395
Baby Cthulhu - ett gäng kultister måste uppfostra det lilla monstret, då Mama Cthulhu har somnat in för sin eonerlånga vila...
That is not asleep which can constantly wake...
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Japanerna har vetat om i decennier att bebisversioner är söta.
Numera finns varje större anime i en chibi-anime-version.

Och de flesta av de ni nämnt finns som chibis:

Alien
1608833833432.png

Hulk

1608834000722.png

Joker

1608834059447.png

Harley Quinn
1608834285458.png

.
.
.
När jag tänker efter skulle jag kunna skulle jag kunna tänka mig en serie med baby-hjältar och baby-skurkar som busar på ett dagis.
 
Top