Nekromanti Vettiga bilder på kvinnliga SLPs

Hubarth

Veteran
Joined
10 Apr 2012
Messages
131
Location
Gbg
Jag sitter och förebereder ett scenario till Warhammer (Power Behind the Throne) där jag tycker att dom aktuella bilderna på vissa kvinnliga SLPs är av tämligen erbarmlig kvalitet. En sökning på nätet ger ju dock endast bilder som är tja ... ähum ... inte så lämpliga. Någon som har något tips på bildbanker med lite vettigare bilder? (gärna blyerts)
 

Hubarth

Veteran
Joined
10 Apr 2012
Messages
131
Location
Gbg
Aah, tack. glömde en specifikation dock, det ska gälla icke krigiska kvinnliga aristokrater....
 

Hubarth

Veteran
Joined
10 Apr 2012
Messages
131
Location
Gbg
Vi börjar närma oss :gremsmile: Fast jag är nog mest intresserad av bilder som är lite fantasyfierade, tidstypiska 1500-talingar kommer att avvika lite för mycket från övriga illustrationer...
 

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Joined
14 Sep 2009
Messages
1,887
Location
Uppsala
Hubarth said:
Vi börjar närma oss :gremsmile: Fast jag är nog mest intresserad av bilder som är lite fantasyfierade, tidstypiska 1500-talingar kommer att avvika lite för mycket från övriga illustrationer...
Om det är en specifik stil du är ute efter så kan det vara en ide att börja med att ge några exempelbilder kanske? :gremwink:
 

Hubarth

Veteran
Joined
10 Apr 2012
Messages
131
Location
Gbg
Ok, generisk mänsklig fantasy. Senmedeltida hovdamer typ. Tidstypiska bilder ser ju oftast lite lustiga ut pga det teckningsmode som rådde då, så dom går bort.
 

Jimmy

The One Ringkvist
Joined
23 Jul 2000
Messages
640
Location
.
Jag är med dig på den här förfrågan. Ska se vad jag själv kan koka fram.
 
Top