Nekromanti Veteran?

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Så idag (28/3-2014) är det 10 år sen jag registrerade mig på det gamla forumet. Så då borde det vara dags att presentera sig eller? Och när räknas man som veteran?

Jag ser miig själv som en inte särskillt aktiv skribent på forumet, men är dessto mer aktiv utan för forumet. Du kan nästan alltid finna mig på forumsölerna i stockholm, försöker även bege mig till forumöler i andra städer om jag har möjlighet. Utöver forumsölerna så hittar du mig mer eller mindre alltid i Indierummet på både Gothcon och Lincon, där jag för andra året i rad är arrangör. Samt till Gothcon så är jag den eviga chauffören för Gothcon bilen, till och från Stockholm.

Men här på forumet så var jag under en lång tid mest aktiv i Varulsspelen, vilket jag nu dragit mig tillbaka ifrån med undantaget att jag mer än gärna ställer upp och bollar tankar och idéer med eventuella spelledare för dem.

Jag har spelat rollspel i mer eller mindre hela mitt liv. Första gången jag plockade upp ett rollspel var för 19 år sedan. Sen dess har jag hunnit med att spela en hel del olika rollspel. Jag började med rollspel av det mer traditionella slaget, så som Drakar och Demoner samt Mutant Chronicles. Men har på senare tid börjat spelat mer och mer samberättande rollspel så som Utpost och Fiasco. Utöver det så spelar jag också rollspel så som Eon och Shadowrun. Så mitt rollspels spectra är ganska så brett och jag finner olika slags nöjen i olika rollspel.

Och vad min title än säger så stämmer inte den, lita på mig, jag är inte den onde.
 

Lupus Maximus

Tekniker
Joined
13 Jan 2012
Messages
2,746
Location
Stockholm
Grattis till 10-årsnärvaron!

Vicotnik;n9683 said:
Och vad min title än säger så stämmer inte den, lita på mig, jag är inte den onde.
"The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist"
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,261
Location
Örebro
Oh! Kolla en färsking! ;)

Välkommen tillbaka. Må du leva gott och väl här på forumet! :)
 
Top