Haha! Snälla utveckla!(Säger också jättemycket om vilken typ av rollspel man gillar!)
Jag saknar svarsalternativet
"Inte en aning, då jag på grund av ointresse inte sett ett enda avsnitt av serien".
Ett öde serien delar med i stort sett all annan TV från de senaste trettio åren.
Nej. Även om man hade velat göra ett personlighetstest på veckotidningsnivå (VEM ÄR DIN FAVORITKARAKTÄR I VÄNNER OCH VAD SÄGER DET OM DITT SEXLIV?) så är det många spelares ”Vad?” och ”Hur?” som bara besvaras med ”för att vår grupp gör så och jag har inte riktigt tänkt på att det fanns alternativ”.
Men jag välkomnar det såklart om du vill göra ett personlighetstest, och ser fram emot att få veta vad mitt rollspelande säger om mitt sexliv.
Jag saknar svarsalternativet
"Inte en aning, då jag på grund av ointresse inte sett ett enda avsnitt av serien".
Ett öde serien delar med i stort sett all annan TV från de senaste trettio åren.
Kommer jag få veta något om mitt sexliv här?
Alltså, jag har svårt att se något annat rimligt alternativ...Provocerande att man rimligen skulle vara antingen för ung eller gammal om man inte sett serien.
På .se då?På Rollspel.nu? Nej! (och ja)
Alltså, jag har svårt att se något annat rimligt alternativ...
Så, för gammal med andra ord?Som Seinfeld fan i helt rätt ålder skulle jag aldrig nedlåta mig till att se på vänner.
Alltså, ingen "Moncia"-röst? Jag som misstänkte att merparten rollspelare är Monicor.
Shit. Det var mest något jag skrev tbh. Jag vet inte... Phoebe gillar spelledarlös indie? Joey OSR? Ross gillar Eon? Rachel gillar Critical Role? Äh, jag vet inte. @God45 det här känns som ditt bord!?