Vem bor här?

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Så himla roligt, hurra för er!

Jag har layoutat, gjort varsamma redigeringar och översatt det här så att det finns på både svenska (https://www.dropbox.com/s/xnij7ryfk6prg55/alaft-se.pdf?dl=0) och engelska (https://www.dropbox.com/s/mam6fnlo0mx354l/alaft-en.pdf?dl=0).

Korrläs gärna för det har gått ganska snabbt. Och om ni som deltagit ( @chrull @Frippe @God45 @Leon @luddwig @Måns och @Nässe ) vill stå med något annat namn eller av någon anledning ångrat er eller inte vill vara med, säg till så löser vi det. Jag tänkte förutom att lägga upp det här slänga upp det på DrivethruRPG och Itch.io för gratis nedladdning, är det någon som har något emot det (eller invändningar kring om någon mot förmodan kastar en slant på det)? Det går förstås att skicka som PM också. Kommer inte göra något som inte alla är med på. :)

alaft-lowres-se.jpgalaft-lowres-en.jpg
 
Last edited:

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,573
Det har visst smugit sig in ett skrivfel på rum 7, tredje raden nerifrån (ofh) i den utrikiska versionen.
 

Oscar Varghand

Veteran
Joined
10 Dec 2021
Messages
7
Alternativ till 7 (sorry missade sida 2 och att det redan var layoutat etc, ny på det här med forum ;) )

Ateljén.
Här huserar Bathomogs apostel. Offer släpas in i ateljén och slängs ner i gropen i väntan på att förvandlas till inkarneringar av livslögnen skapade av Bathomogs apostels kroppsförändrande kött alchemi. De fortfarande levande men fullständigt förvridna skapelserna ställs ut under gudstjänst i 6 för att sedan tillagas och ätas i en civiliserad banquet i Bathomogs ära.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
(sorry missade sida 2 och att det redan var layoutat etc, ny på det här med forum ;) )
Tack ändå! Det är väldigt roligt att kartan inspirerade till deltagande. Jag tänker att jag lägger in en länk till den här tråden i filen så kan de som eventuellt vill använda den hitta fler och alternativa rykten och beskrivningar. :)
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Top