Nekromanti Vem är du lik?

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,453
Location
Köping

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,730
Första testet:

46% JK Rowling
48% Keifer Sutherland
53% Sharon Stone
59% Vladimir Lenin
60% Antoine de Saint-Exupery

Hrrrm. :gremcrazy:
 

MrG

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2005
Messages
2,684
Location
Göteborg
Av någon anledning så blev jag mest lik Orson Welles. Tyvärr har jag ingen aning om vem killen är...
imdb:a namnet, och lär känna denna gigant inom filmen, mest känd för sitt mästerverk Citizen Kane (manus, regi och huvudroll av herr Wells), men även som skådis (bl a Harry Lime, Den tredje mannen).
 

Feliath

Swashbuckler
Joined
28 Nov 2000
Messages
1,905
Ugglo ser ut som Simone de Beauvoir!?! X-D [ANT]

Seriously though, det där verkade ju inte funka alls.


/Feliath — undrar om de har Håkan Hellström i sin databas, han skulle vilja testa en grej
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Aha !

imdb:a namnet, och lär känna denna gigant inom filmen, mest känd för sitt mästerverk Citizen Kane (manus, regi och huvudroll av herr Wells), men även som skådis (bl a Harry Lime, Den tredje mannen).
Aha !
Då är jag med. Citizen Kane har man ju hört talas om ja... :gremgrin:
En får tacka för den infon !!
 

Kanturi

Swordsman
Joined
11 Apr 2005
Messages
533
Location
Mölndal
Nu känner jag att jag bara måste testa:

En gammal bild på mig själv

Sugar Ray Robinson 61%
Bulent Ecevit 53%
Isabelle Adjani 52%
Colin Firth 51%
Queen Rania 51%

Ännu en gammal bild

Alberto Giacometti 61%
Rene Russo 57%
Alec Guiness 56% (YIPPI)
Imre Kertesz 54%
J.G. Ballard 53%

Aja, jag liknar ingen av dessa egentligen... sidan är nog egentligen inte så bra... :gremtongue:

//Emil "Kanturi" Nises
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,704
Location
Värnhem, Malmö
Om jag använder den här bilden blir resultaten som följer:
Gillian Anderson 62%
Charlton Heston 62%
Hamid Karzai 59%
Robert De Niro 58%
Ben Harper 57%
Björn Borg 56%
Dag Hammarskjöld 51%

Uppenbarligen består delar av min spelgrupp av Paul Walker/Keanu Reeves/Ricky Martin, respektive Catherine Deneuve/John Malkovich/Sinead O'Connor. En brokig samling, således.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Re: Vem är du lik? (tillägg)

Neil Diamond m.fl.
John Belushi m.fl
Jan Peter Balkenende (who in hell, jag blir alltid först nån jag inte har koll på... men notera Tyra Banks på plats två. I'm fucking hot!)

ps. För er som inte har järnkoll på forumiter så är det Han till vänster på sista bilden och Yassilus till höger. ds.
 

Muggas

Hero
Joined
16 Nov 2001
Messages
1,015
Location
Stockholm
Jeff Bridges 59%
Pete Sampras 58%
Antonio Banderas 56%
Venus Williams (?!) 54%
Justin Timberlake 53%

O s v

Resultat

Men enligt Hellzons ena bild från Dancon är jag mer lik Matt Dillon...
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,518
Location
Helsingborg
Du kan klicka på i:et för att få mer info [NT]

/Han som vet att frågan redan besvarats, men skriver ändå så att andra får reda på det också
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
En skön mix av boy-hunks och finska rockstars

Nick Carter, Johnny Depp, Leo DiCaprio och Ville Valo.

Men framförallt, trots att han är sist i listan, Joshua Jackson, som faktiskt är den enda kändis någon någonsin tyckt att jag liknat.

Gemensamt för (nästan) alla är sorliga ögon och spritfeta kinder, vilket definitivt är min "look".
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Re: En skön mix av boy-hunks och finska rockstars

Joshua Jackson, som faktiskt är den enda kändis någon någonsin tyckt att jag liknat.
Nähäää! Jag tycker ju att du liknar han, den töntiga i Burger King-reklamen, som ser alla sina polare beställa coola specialburgare för att sedan be om en "burger king.... vanlig?" och som sedan får betyget av sin östermalmsbratkompis; "...också cool!"

Du är ju på pricken lik honom! Fattar inte att den här sidan har honom som referens, han är ju kändast av alla.

/Riz
anser att den här sidan mest verkar kolla åt vilket håll man är vänd på ens fotografier.

När en tjej frågade hur jag såg ut, så sade jag "Felix Herngren". Han är ju inte alls lik mig, men det var den enda kändis jag kom på just då som var ugly.

Värst var när Storuggla meddelade att hans skamlösa stycke till flickvän (inte hans ord) menade att jag såg ut som Marcoolio. Hon kom omedelbart med på min lista...

(Min <u>cooling-lista</u>, alltså. För det är ju en ashård förolämpning. Hon äger)
 
Top