Nekromanti Veckans varning [Dataspel]

G

Guest

Guest
Ok, har ni kanske tänkt att införskaffa ett nytt spel, kanske ett fps, lite röj, lite andra världskriget... Ja... Håll er då borta från Hour of Victory!!! Alltså, jag trodde verkligen inte att man gjorde så dåliga spel 2008... Sinnessjukt! och spelet använder sig av Unreal III motorn, men ser fan inte bättre ut än Quake... AI´n ska vi inte ens prata om... Så var rädd om era 500-600 kr, och gillar ni shooters i andra världskriget miljö så installera Call of Duty 2 eller varför inte hidden & dangerous 2...

Tror ni inte på mig så kan ni ju kolla in detta

Later!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Ibland så känns det ganska befriande att inte spela dataspel...
Så slipper man bli besvike på att laggt undn en massa pångar på sådana spel.
 

omgitburns

Veteran
Joined
28 Jan 2008
Messages
159
jag tycker att veckans data spel är det underbara ägande RPGet The Elders Scrolls Oblivion. Bäst :p
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
veckans det är ju 2år gamalt. Skulle inte Mass Effect vara ett bättre alternativ då? Det är trots allt så att man för förväntas ta up nya spel i "veckans spel", eller är det bara jag som tycker det hymm.

(Mass Effect må vara framtid men bra likt Oblivion är det)
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
Det finns en skön fördel med TV/Dator-spel, dom går att spela ensam. Sen bör man nog titta på trailers och sånt för att se om det är något att ha.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,581
Location
Rissne
Det är trots allt så att man för förväntas ta up nya spel i "veckans spel",
Bah, isåfall skulle t.ex jag aldrig ha något "veckans spel".

Veckans spel bör vara spel man spelar mycket eller tycker är hemskt roliga den här veckan. De flesta veckor är mitt veckans spel t.ex UFO. Enemy Unknown, men på senare tid har det varit inslag av nyare spel som t.ex Persona till PS1. Just den här veckan skulle jag nog faktiskt säga något så nytt som Patapon till PSP, nyskapande och snyggt utan att vara sådär gräsligt grafikintensivt eller överdrivet.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Det finns en skön fördel med TV/Dator-spel, dom går att spela ensam.
Poäng till dig. Det är väll isåfall en av de fördelar med tv/data-spel.

/ Johan K, som nog föredrar roll & brädspel.
 
Top