Varulv [VARULVSSPEL] Showdown in Bad Pelt Gulch

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Town.jpg

Härmed öppnar anmälan till februaris varulvsspel: Showdown at Bad Pelt Gulch

Eftersom de senaste spelet har varit knasiga historier så kommer detta bli en nästan-Klassiker. Det kommer vara vanlig siare, vanlig väktare (som inte kan vakta samma byby två gånger i rad), och varulvar och bybor i vaniljsmak ... PLUS en extra roll som kommer hållas dold. Rollen har dock förekommit i tidigare varulvsspel, även om det var ett himla bra tag sen.

Anmälan är öppen till söndag 7 februari, sedan drar spelet igång måndag 8 februari i tvådagarsrundor.

Det krävs minst åtta spelare för att vi skall köra, men det är självklart alltid roligast desto fler vi är. :)
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Ok, @Hellzon och @Tant Ragnar kanske säger att de är bybor, men jag menar att det inte kan vara en slump att de...

1. Alltid väljer att spela "Bardur" oberoende av varandra. (Haha, "oberoende" borde det stå...)
2. Alltid bråkar med Basses snela Aimos eller fräna Zebasis.
3. Alltid letar upp snela snela Basses helt oskyldiga små gubar för att bråka och ha sig. Så himla onödigt.

Occams rakkniv yada yada - det här luktar ulv-pakt lång väg. Jag föreslår att vi röstar ut Hellzon först och tar Rant Tag-nar sen.

Nån som är på?

Röst: Hellzon
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Jag är på.
...akta er för sista dilligensvagnen...
Redan nervös vilket måste vara misstänksamt!

Röst: Sid
Jag är nästan alltid mer stressad innan spel!
 

Korpa

Umenörd
Joined
7 Nov 2010
Messages
948
Location
Umeå
Alltså, det hade varit kul. Flyttkaos då jag flyttar till ny lägenhet nu på lördag, ev internetlös några dagar och femdagarsvecka på jobbet innebär att jag kommer ha fasligt ont om tid bitvis. Jag KAN anmäla mig ändå, men vill ni verkligen ha med en inaktiv bybo? XD
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Alltså, det hade varit kul. Flyttkaos då jag flyttar till ny lägenhet nu på lördag, ev internetlös några dagar och femdagarsvecka på jobbet innebär att jag kommer ha fasligt ont om tid bitvis. Jag KAN anmäla mig ändå, men vill ni verkligen ha med en inaktiv bybo? XD
Såklart att vi vill ha med en Korpa som skriver två genomtänkta och skarpa inlägg om dagen! Ett när hon kommer till jobbet och ett strax innan hon går! 😀
 

Stövelkatten

Mästerkatt
Joined
13 May 2005
Messages
801
Location
STHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLMKRTLLSTHLM!!!!!

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Hittills anmälda:

Basenanji
Empiricus
Hellzon
Khan
Korpa
Sidd
Stövelkatten
Vimes
Xyas
 
Top