Nekromanti Varulvsspel i januari

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,368
Stänger anmälan.


Spelstart söndagen den 23:e. Spelregler publiceras under veckan och roller skickas ut på fredag.

Vi spelar på punkforumet.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
ah, sist jag kollade va det inte uppdaterat, borde kanske kollat igen före jag frågade ;)
 

Landrim

Warrior
Joined
21 May 2013
Messages
251
Vimes;n145149 said:
Stänger anmälan.


Spelstart söndagen den 23:e. Spelregler publiceras under veckan och roller skickas ut på fredag.

Vi spelar på punkforumet.
Någon som kan låna ut en tidsmaskin? Vill spela NU!!! :p
 

Landrim

Warrior
Joined
21 May 2013
Messages
251
.113;n145315 said:
Typiskt ulvbeteende.

Röst: Landrim.
Jag använder min lånade tidsmaskin och editerar vad jag skrev innan någon läst det ;)
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,368
Planering:
Nu på torsdag - spelregler publiceras på Punkforumet, det är strikt förbjudet att kommentera dem i tråden eller här. Frågor tas via PM.

Fredag kväll - roller skickas ut till alla deltagare, varulvarna får snacka med varandra

Söndag förmiddag - spelet startar på punkforumet

Tisdag 22:00 - deadline R1

Torsdag 22:00 - deadline R2

Måndag 22:00 - deadline R3

Torsdag 22:00 - deadline R4
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,368
Hej! Jag kommer inte kunna publicera reglerna idag, det glömdes bort och nu har jag inte tillgång till datorn där jag har dem, så jag gör det imorgon i och med att rollerna delas ut.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Vimes;n147072 said:
Hej! Jag kommer inte kunna publicera reglerna idag, det glömdes bort och nu har jag inte tillgång till datorn där jag har dem, så jag gör det imorgon i och med att rollerna delas ut.

sidan verkar ändå vara nere just nu, hoppas det går över till imorgon åtminstone ;)
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,368
Punkforumet är nere.

Så, vi får lov att lira på ordinarie forum (d.v.s. här) istället. Inte optimalt, men så är det.

Senare ikväll publiceras regler och roller skickas ut.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Vimes;n147351 said:
Så, vi får lov att lira på ordinarie forum (d.v.s. här) istället. Inte optimalt, men så är det.
Dagens underdrift :(
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Patient Gamma;n147444 said:
Jag är Trasapa!

?Frukta mitt kön!
?Tur att K.K har gamla konton liggandes på hög så att Trasapor som trasapat bort sina konton kan tjyvlåna under bistra tider.
 

Patient Gamma

Veteran
Joined
16 Feb 2014
Messages
19
Konrad Konvalj;n147446 said:
?Tur att K.K har gamla konton liggandes på hög så att Trasapor som trasapat bort sina konton kan tjyvlåna under bistra tider.
Den förtappade lodisapan lever på konton i allmosor då wrnu är en buggfest och vägrar skicka mail. Jag kan heller inte byta lösenord så det här kontot är icke konkelsäkrat så vi får lita på att konkelmannens moral övervinner karlns vinstsug..
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Patient Gamma;n147452 said:
Den förtappade lodisapan lever på konton i allmosor då wrnu är en buggfest och vägrar skicka mail. Jag kan heller inte byta lösenord så det här kontot är icke konkelsäkrat så vi får lita på att konkelmannens moral övervinner karlns vinstsug..

?Fast vänta lite.

Din ulvapa. Jag bytte ju lösenord till det du har nu så varför skulle inte du kunna byta bort det och välja ett eget?

Kan man inte byta lösenord med fem minuters mellanrum eller vad?
 

Patient Gamma

Veteran
Joined
16 Feb 2014
Messages
19
Konrad Konvalj;n147454 said:
?Fast vänta lite.

Din ulvapa. Jag bytte ju lösenord till det du har nu så varför skulle inte du kunna byta bort det och välja ett eget?

Kan man inte byta lösenord med fem minuters mellanrum eller vad?
Står att jag har skrivit fel lösenord när jag försöker byta, trots att jag nyss loggat in med det. Så taskigt minne har jag ännu inte
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Patient Gamma;n147462 said:
Står att jag har skrivit fel lösenord när jag försöker byta, trots att jag nyss loggat in med det. Så taskigt minne har jag ännu inte
?Inte mycket att göra åt saken då schlechtaffe men oroa dig icke. Jag är känd för att vara en hedersman så jag kommer inte att snoka på Patient-kontot.
 
Top