Nekromanti Varulvsspel: Dungeonröj. 6:e rundan!

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,315
Location
Göteborg
Bra!

För det betyder väl att ni kommer sitta vid såna där kommunikationsmaskiner dygner runt och således kunna minst fördubbla er aktivitet här :gremsmile:
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,065
Location
Ereb Altor
Re: Fem Zorakier

Nej, jag vet inte om de är 4 eller 5, men jag blir hellre positivt överraskad senare. Jag utgår från 5, och möjligheten att krank är en av dem.

Ska någon bort ligger krank förvisso bra till, det håller jag med om, men han är helt klart på svarta listan ett tag till.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,315
Location
Göteborg
Re: Fem Zorakier

Just ja, du själv ligger förstås kvar på misstänkta listan även om man litar på dice, missade det förut eftersom jag utgick från ditt eget meddelande.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,065
Location
Ereb Altor
Re: Fem Zorakier

Björn den gode said:
Just ja, du själv ligger förstås kvar på misstänkta listan även om man litar på dice, missade det förut eftersom jag utgick från ditt eget meddelande.
Fair enough. Men du kan ju försöka pussla ihop min röst på wilmer med Risings siande... :gremsmile:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Röststatus - 2 timmar kvar

Wilmer ligger pyrt till med två timmar kvar.

Björn den gode :
Dice :
Embergem :
Feliath :
Gurgeh :
Halvtand : Wilmer
krank :
Måns :
Rising :
Wilmer : Måns, Rising, Björn den gode, krank, Halvtand, Feliath, Embergem, Dice, Gurgeh

Blankröst :
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,315
Location
Göteborg
Re: Röststatus - 2 timmar kvar

Eftersom jag känner mig rätt säker på att även leva imorrn och inte heller har något jätteviktigt kvar att säga så känner jag inte att jag behöver göra någon mer analys idag. Vi har hittat en scum till och imorrn så tror jag att det kommer bli svårare men ändå hyfsat lätt att ta ytterligare en.
 
Top