Varulv Varulvsklubben firar 100 spel! đŸ„ł

Melodi: nÄt frÄn Mello

NÄÄÄÄjaaaa
Vi ska hitta Basse Ulven
underbordet för vÄr fina byyyyyy
Oaaaaajaajajaaaaaaaao
Basse Basse Bus!
SkÄl!

.. Och alla ni som funderar pÄ att nÄgon gÄng haka pÄ ett varulvsspel sÄ Àr det hÀr det absoluta beviset pÄ ett fantastiskt community! Komsi!

Ha, jag ser nu att Vimes hÀngt pÄ forumet nÀstan tio dagar lÀngre Àn jag...! Bah! (jag har dock lyckats uttrycka mig med fÀrre meddelanden, kan man sÀga).

Tack alla mycket trevligt att ses! Som @Sidd förklarade kommer vi som var med igÄr alltsÄ bÄde vara siare, vÀktare, vigilante och ulv- och bybo-miller. Samtidigt.

Plus att en liten bomb Àr att varulvsblixten kommer anvÀnda sig av samtliga regler som har anvÀnts sedan starten. Kan vara bra att kÀnna till nÀr spelet startar!

Supertack för en vÀldigt trevlig tillstÀllning i lördags! *

SÀrskilt tack till Basse som arrangerade förstÄs, mycket lyckat! Men ocksÄ tack till alla hÀrliga personer som deltog (och förstÄs Àven till @BiobunkerVII som inte deltog sÄ vi hade nÄgon att snacka skit om).

VarulvsspelstrÀffar trÀffar alltid! (Som man kanske sÀger pÄ FramgÄngsTÄget, @Basenanji fÄr bekrÀfta eller dementera tÀnker jag)
_____
* Nej, jag har inte nyktrat till först nu. Trodde jag hade skrivit och tackat i trÄden men det handlade bara om quizzet ser jag.

Edit: jag menar alltsÄ inte att jag fortfarande Àr onykter.

Ja, stort tack till Basse som ordnade den hÀr kvÀllen och till samtliga nÀrvarande för att den blev sÄ kul. Det Àr tur att varulvsgÀnget Àr sÄ hÀrliga och roliga, annars hade jag aldrig orkat regelbundet hÄlla pÄ med en sÄ mentalt nedbrytande aktivitet! :heart:

Supertack för en vÀldigt trevlig tillstÀllning i lördags! *

SÀrskilt tack till Basse som arrangerade förstÄs, mycket lyckat! Men ocksÄ tack till alla hÀrliga personer som deltog (och förstÄs Àven till @BiobunkerVII som inte deltog sÄ vi hade nÄgon att snacka skit om).

VarulvsspelstrÀffar trÀffar alltid! (Som man kanske sÀger pÄ FramgÄngsTÄget, @Basenanji fÄr bekrÀfta eller dementera tÀnker jag)
_____
* Nej, jag har inte nyktrat till först nu. Trodde jag hade skrivit och tackat i trÄden men det handlade bara om quizzet ser jag.

Edit: jag menar alltsÄ inte att jag fortfarande Àr onykter.
Rimligt, jag och Biobonker satt och snackade skit om dig, Basse och Sidd sÄ det jÀmnar ut sig

Back