Varulv Varulvsklubben firar 100 spel! đŸ„ł

BĂ€sta varulvsklubb!

Ska bli sÄ trevligt att ses! Kalaskulan öppnar 18.00 med alkoholfritt/sakoholhaltigt bubbel! DÀrefter mingel och smÄtjafs i all kamratlighet.

DÀrefter bjuds alla till bords vid lÀmplig tidpunkt sÄ efterslÀntrare hinner med.

DÀrefter fÄr var och en ta för sig av buffé och skÄla i medhavd dryckjom. Menyn hittar ni ovan (ni lÀser vÀl PM?)

Sedan Àter och tjabbas vi med varandra. SkÄlar fÄr utropas! Vid lÀmpligt tillfÀlle hÄller Vimsan, konklavens bÀsta VÀsterÄsare tillika fÄrfarmare, i det högtidliga varulvsquizzet dagen till Àra.

Sedan bjuds kaffe och te, med nÄt enklare sött tilltugg. Den som Àr lagd Ät det hÄllet kan fÄ nÄt starkt att dricka till.

Sedan gÄr varulvsklubben (eller de som vill helt enkelt) ut och gör södermalm.

Alla ska med! Är alla med? Nu KÖÖÖÖR VI!!

Ps. Jag kommer lĂ€gga upp en karta till Kslaskulan, för den Ă€r faktiskt lite smĂ„svĂ„r stt hitta till. Men jag litar pĂ„ er — rollspelare borde vĂ€l kunna hitta med hjĂ€lp av en karta?!

Har ni frÄgor eller undringar maila MÄnstrÄla (manstrala@framgangstaget.nu)* eller sms:a/ring 0768-702277.
đŸ„łđŸ€©đŸ™Œ

* Nej förihelvete @Sidd mejla inte mitt pĂ„hittade konto, ring mig istĂ€llet! 🙌

FrĂ„ga: För mig gav mailadressen mig obligatoriskt medlemskap med saftig mĂ„nadsavgift till nĂ„tt snusk-konto med lĂ€ttklĂ€dda tyngdlyftare och jag fick direktbud hem med nĂ„ konstiga pulverburkar för ökad muskelmassa i valfria kroppsdelar

StÀmmer detta Basse?
Jag hittar inte ut sjĂ€lvđŸ˜±

FrĂ„ga: För mig gav mailadressen mig obligatoriskt medlemskap med saftig mĂ„nadsavgift till nĂ„tt snusk-konto med lĂ€ttklĂ€dda tyngdlyftare och jag fick direktbud hem med nĂ„ konstiga pulverburkar för ökad muskelmassa i valfria kroppsdelar

StÀmmer detta Basse?
Muhahahaha ... Planen har fungerat....nu Àr du fast Sidden ;)

StÀmmer detta Basse?
Du anvÀnde vÀl koden #FRMGTG25? I sÄ fall fÄr du allt det dÀr gratis! Som tröst fÄr du i alla fall slicka dig om lÀpparna Ät Mr September frÄn för-OS 1956 i Bratislava, en riktig höjdartÀvling!

1747770458944.png

Det finns alltsĂ„ TVÅ alternativ!

1. BLÅ VÄG
GĂ„ frĂ„n Södra stations pendeltĂ„gsuppgĂ„ng pĂ„ Rosenlundsgatan. GĂ„ Rosenlundsgatan tills du komer fram till parken ”Bergsgruvan”. Vik av höger. gĂ„ en liten bit (max 100m). Framme!

2. RÖD VÄG
GĂ„ frĂ„n Södra stations pendeltĂ„gsuppgĂ„ng pĂ„ Rosenlundsgatan. GĂ„ in pĂ„ Fatburs kvarngata. Efter en kort promenad vik av vĂ€nster mot parken ”Bergsgruvan”. Framme!

Jag Àr inte avundsjuk eller sÄ, men ha det jÀttetrevligt! Kul initiativ.

Inte avundsjuk som sagt... *askungetittar pÄ Basses karta*

Droskan till den södra diligens-stationen Ă„ sen mot Basses VĂ€rdshus👍
Vilken utrustning Àr bÀst tror ni?
Vill han sen lura in oss i den dÀr vilda parken dÀr vildmarksvanan testas, vad finns för monster bland de mÀrkliga trÀddungarna?
Eller försöker han fÄ oss att gÄ via de skumma kulvertarna dÀr stadsvana kan behövas för att bemÀstra tjuvgillets gÀng?
Hmmm vad tror vi om Basses intentioner hÀr nu mot Bergsgruvan?

Jag ska undersöka möjligheterna! Jag har tyvĂ€rr ingen mobil projektor sjĂ€lv , men min arbetsgivare kan kanske lĂ„na ut nĂ„got?! Återkommer!

RÖST: @vixxion

ÖveranstrĂ€ng dig inte med att hitta en kraftfull projektor som klarar av VixXion! Jag kan tĂ€nka mig att lĂ€sa upp frĂ„gorna ocksĂ„ bara :)

Om jag inte Àr helt ute och cyklar verkar följande glada gÀng trÀffas pÄ lördag:

Basse, Sidd, Lukas, HĂ€ger, Rasmus, Jim Profit, Brynolf, Fjodor, Martin och undertecknad.

StÀmmer det?

Back