Varulv Varulvsklubben firar 100 spel! đŸ„ł

Grymt initiativ! Lite lÄngt till spÄrvagnen bara sÄ jag kan inte nÀrvara. Ha en fantastisk kvÀll!

SĂ„ himla peppt ju! @Basenanji vad ska vi ta med / vad kan vi bidra med till partajjandet?

Jag fixar mat! Menyn ser ut sÄ hÀr:

IMG_1842.jpeg
Ni fÄr gÀrna bidra med att:

‱ Ta med det ni vill dricka!
‱ HjĂ€lp till med disk och undanplock efter middag sĂ„ kan vi snabbt komma vidare ut i södernatten.
‱ Var redo att spela Vimes finurliga varulvsspel som han presenterade i boken om rollspel.nu!
‱ Förbered ett tal eller gör en ny text pĂ„ kĂ€nd melodi som vi kan sjunga tillsammans.

Tja, nÄt sÄnt? Blir det bra?

🙂

Halloj,

vill bara pĂ„minna om den hĂ€r kuliga kvĂ€llen! OSA tisdag 20/5! (SĂ„ jag vet hur mycket mat som ska fixas!) 🙂

Ryktas om att det Ă€r dags för det 100:e Varulvspelet att arrangeras pĂ„ rollspel.nu kommande mĂ„nadđŸ‘č

Den församlade skaran som möter upp i @Basenanji dolda krypta vid Varulvskonklaven den 24 maj kommer tilldelas extra hemlig special information om förbjudna skyddsköldar, allvetande synska förmĂ„gor, hur nattmord görs utan spĂ„r och det vinnande swish-nr till den nĂ„dige SL😇

AnmÀlan görs pÄ plats vid den stÄtliga ceremonin i Bassekryptan dÀr speldatum och starttid exlusivt avslöjas för den samlade skaran nÀrmast förtrogna.

Episkt av @Basenanji att styra upp detta.

TĂ€nk er en parad
TÀnk er regn pÄ sagda parad, sÄ Àr dessvÀrre lÀget för min del, jag kan inte delta.
(tror jag redan förmedlat det till Basse, vÀl?, men eftersom HÀgertönten pingade mig sÄ kÀnde jag mig ÀndÄ manad att svara)

Typisk grej som folk som Ă€r FÖR FEGA FÖR ATT KOMMA TILL FESTEN OCH SÄGA TILL ENS FACKING FEJS skriver online.
tÀnkte skriva Bassefjanten pÄ första raden, men det kÀndes drygt eftersom det Àr han som ordnar festen.
aningen ulvigt av dig att kliva in med nÄn lÄng intetsÀgande lista (ok jag orkade inte komma pÄ nÄn bÀttre comeback)

sÄhÀrava

det kommer komma fler tÄg i framtiden

framgÄngstÄg

sÄatteh ingen fara pÄ taket!

NÀsta konklav samlas pÄ allmÀn begÀran i Katrineholm, sörmlands pÀrla!

Sidd har redan utlovat feta bonusar i stil med immunitet mot utröstning och hyllande flufftexter i nÀsta spel för alla som deltar. SÄ er förlust som inte deltar. Dessutom kommer alla nÀrvarande vid varulvskonklaven pakta om priserna till Ärets prisgala.

Back