Ja det är ett j-la gapande på alla vilket jag inte fick bort.
Det var ändå härliga tider när @Sidd vågade bygga hela fluffet på att tio personer tog emot oralsex under bordet
Jag hoppas du förstår att vi nu förväntar oss exakt det här i varje spel framöver?
Buu! Fusk! Man ska scanna gamla Bamsetidningar och redigera manuellt i ett 20 år gammalt crackat photoshop.Vet ni nån bild-app som jag kan fixa fler än bara 3 bilder per dygn med. Använde ChatGPT och Copilot å det är ett jäkla bök att gräla om antal gestalter på en bild och vilkas/hur många som ska vara spöken och varför har vargen två svansar osv. Lite surt när jag sitter med bara ngra minuter till nästa runda å ska fixa med storlekar som inte är för stora för forumet och trixa![]()
Ja. Här försöker man göra det lätt för er...Sjukt att ni inte hängde Brynolf för "Ekorrar har bara två ben"-gate
Tror aldrig du varit så användbar för din fraktion som när Brynolf drevat ut dig detta spel. Tycker Brynolf inte tackat dig nog för att denne fick göra det.Sjukt att ni inte hängde Brynolf för "Ekorrar har bara två ben"-gate
Tror aldrig du varit så användbar för din fraktion som när Brynolf drevat ut dig detta spel.