Varulv Varulvsblixt 3 : Spelet äro slut.

Läs reglerna nån gång gott folk!
Alla missade tydligen att spelare med mest röster åker ut.
Inge bra för byn att flera åker ut samtidigt. 😇
Gjorde dock att ulvarna var övertygade om att det var DTF i spel😂

SL ska även pudla hårt till stackars @Hägerstrand som felaktigt plockades ur spel av stressad SL.
Röstverktyget uppdateras inte direkt utan det tar några minuter verkar det som och när jag ville vara snabb med nästa runda så gjordes den missen när det tydligen kom in en sen röst innan deadline som förändrade röstdreven. Tror Octa skulle åkt ur där i stället. Eftersom jag grönmarkerat Hägern och spökmekaniken var i spel valde jag att inte åtgärda detta.
Sorry Hägern🙏

Läs reglerna nån gång gott folk!
Alla missade tydligen att spelare med mest röster åker ut.
Inge bra för byn att flera åker ut samtidigt. 😇
Gjorde dock att ulvarna var övertygade om att det var DTF i spel😂

SL ska även pudla hårt till stackars @Hägerstrand som felaktigt plockades ur spel av stressad SL.
Röstverktyget uppdateras inte direkt utan det tar några minuter verkar det som och när jag ville vara snabb med nästa runda så gjordes den missen när det tydligen kom in en sen röst innan deadline som förändrade röstdreven. Tror Octa skulle åkt ur där i stället. Eftersom jag grönmarkerat Hägern och spökmekaniken var i spel valde jag att inte åtgärda detta.
Sorry Hägern🙏
Ahaa, då är jag med. Episkt.

Näää!!!

Riktigt bra spelat Brynolf. Jag vet faktiskt inte vad jag kunnat göra annorlunda för att knäcka dig.

Men jag kan säga att jag här nu klockan 20 laddade om och laddade om, redo att rösta ut dig om det var du och jag kvar, innan du röstade ut mig.
Jag hade ju en oro att både du och POJ var ulvar.
Skulle det varit 1 kvar från varje fraktion på slutet skulle bara dessa sista kvarvarande vunnit tillsammans.

(sorry att jag mulade dig Vimes. Jag hade som sagt rösträknaren inställd på fel parti och tyckte röstläget såg lugnt ut. Sen när jag insåg felet så började det bli ett sånt läge att jag inte kunde hoppa av drevet utan att det skulle se skumt ut, så då satt jag kvar istället)

Haha, det var rätt läskigt i R3 när vi skrivit upp isac, anth och mig på dödslistan och insåg att oj, både Isac och anth åker ju ut nu. Vem ska vi mörda nästa runda då? Mig?

Designa ett spel så en hinner med sånt då
Var helt övertygad om att det skulle tok-all-outas direkt i R1.
Faktiskt förvånad att det dröjde så långt in i spel.
@StradhLestat var inne på det spåret att det mest var brus.
Var du Anth i sista kvarten av R4 som tog det steget.

Då hade alla sett att det var VJVS som skulle vara grejen.

Klurigheterna hade ingen bäring på spelet😇
Färgkoden satte Anth först.
Hänglåssiffrorna satte POJ först.
Schackproblemet tror jag ingen satte: rätt svar 2 drag av svart med Dh4 som andra drag. (När vit gjort 1.f2-f3, 2.g2-g4)
Rätt svar på sången: Varulvar.

Sorry Hägern🙏
Haha yes då vann jag ✌️✌️✌️✌️✌️

Nä det är lugnt, det var skönt att bli spöke.

Vad var grejen med siaren då, sidd? Var det så enkelt att spöke = bybo?
Spöken: var min tanke om att det är så tråkigt för utslagna spelare att åka ut snabbt (sneglar på Anth). Kunna vara med å delta utan röst.
Och genom detta skulle det bli ännu mera drag i tråden.

Haha, det var rätt läskigt i R3 när vi skrivit upp isac, anth och mig på dödslistan och insåg att oj, både Isac och anth åker ju ut nu. Vem ska vi mörda nästa runda då? Mig?
Ja det här med ”dödslistan” var en grej jag tänkte skulle bli mer att jobba med.
En av dessa fick Varulvarna Nattmörad kommande runda.
Byn plockade inte upp den tråden.
I slutet trodde jag det var solklart att blixtrarna (dödslistan) som pekade på POJ och BM skulle sprida misstanke på att Brynolf som inte hade en farlig blixt ovanför sig skulle få problem.

Spöken: var min tanke om att det är så tråkigt för utslagna spelare att åka ut snabbt (sneglar på Anth). Kunna vara med å delta utan röst.
Och genom detta skulle det bli ännu mera drag i tråden.
Funkade någon av powerrollerna?

Jag hade ju avslöjat honom. Du var frånvarande. Synd.
Jag kan tyvärr inte skylla på att jag var frånvarande. Jag valde helt medvetet att rösta ut dig före Brynolf men jag var redo med tiggern att ta honom, for what its worth!

Back